• Klik op de afbeelding voor de link naar de website

    Mensen die meedoen:
    Q naam // Nano usernaam // Project // Doel

    Josiah
    Metamorphoses
    Mignon
    Standal
    Kendoka
    Gibigianna
    GredWeasley
    Cynic
    Frisk
    Square
    Florian
    Tubbietoost
    Poshlost
    Corday
    Wasikowska
    Burittho
    Aderyn
    ALDL
    CARAS
    Dazai
    Tormund
    Antigone
    Thymbraeus
    Cesaro
    Founder
    x-Melis-x
    Troje
    Soulmate
    Settho
    Delahaye
    Lost_Girl
    Asmodom
    Constante
    IoTheGreat
    Squares
    LovePan
    irmiej
    MR151212
    Peblesse
    Fillion
    Sushita
    Gilderoy
    Kitkatsmeow
    Femmeijboom
    MayLynn
    Elladan
    Nemhain
    Enjoltaire
    xSunshineee
    Founder731
    Falling
    De Kunde
    Noneem
    Gods of Egypt
    Russisch Terracotta
    Penumbra
    Snowflake
    Unfortgettable - Like Father, Like Son
    MC&U
    Naamloos OP verhaal over Lepels en Draken
    Drie koningen
    Weddingplanner: Verliefd, 2de versie
    Een tot noch toe titelloze fanfic
    Gekruiste Zwaarden/Na de Horizon
    [Werktitel][2]
    naamloos
    Fearful Silence
    Bleh
    Project Ninja
    Razernij
    Luotisade 2
    River Water
    Brothers and Sisters
    Moonshine
    Vuurvliegjes
    10K
    10K
    15K
    10K
    10K
    20K
    60K
    20K
    ?
    40K
    40K
    25K
    15K
    40K
    10K
    20K
    30K
    5K
    +50K
    60K
    20K
    10K
    10K
    10K
    10K




    Wat is Camp NaNoWriMo?

    Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters *O*

    Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal.



    Iemand zin in een Q Cabin?


    1e aangemaakt door Metamorphoses
    2e aangemaakt door Rhyme



    Namens Inge hier de traditionele Pinguin:

    [ bericht aangepast op 14 juli 2016 - 21:08 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    @Inge: YES. We gaan ervoor! Op dit moment ben ik eng dicht bij het einde-einde aan het komen en hoewel er op twee punten nog [schrijf hier nog een paar andere stukjes waar dit en dit in terug moet komen]-haakjes staan en het dan dus nog niet echt af is (en de afgelopen paar duizend woorden zo bagger zijn dat ik ze hierna nog eens HEFTIG onder de loep moet nemen om ze enigszins oké te maken, dus dat zal ik waarschijnlijk allemaal moeten herschrijven), voelt het nogal intimiderend en definitief, of zo. Als ik doorschrijf, zou ik het einde-einde (min die missende stukjes dus) vandaag nog kunnen schrijven en dat voelt raar, echt heel vreemd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    @Inge: YES. We gaan ervoor! Op dit moment ben ik eng dicht bij het einde-einde aan het komen en hoewel er op twee punten nog [schrijf hier nog een paar andere stukjes waar dit en dit in terug moet komen]-haakjes staan en het dan dus nog niet echt af is (en de afgelopen paar duizend woorden zo bagger zijn dat ik ze hierna nog eens HEFTIG onder de loep moet nemen om ze enigszins oké te maken, dus dat zal ik waarschijnlijk allemaal moeten herschrijven), voelt het nogal intimiderend en definitief, of zo. Als ik doorschrijf, zou ik het einde-einde (min die missende stukjes dus) vandaag nog kunnen schrijven en dat voelt raar, echt heel vreemd.


    Wow, oké, dat komt er dan inderdaad wel echt met sneltreinvaart aan. Eindes zijn altijd een beetje zo'n bitterzoete situatie van "yay, ik heb het gehaald" versus "ik wIL HET NOG NIET GEHAALD HEBBEN" in mijn ervaring, en dat wordt alleen maar erger hoe langer en intensiever je aan een verhaal hebt gewerkt, dus ik kan me voorstellen dat het nu behoorlijk heftig is. Succes!

    Ik denk trouwens dat ik nu eerst even een uitstapje moet maken naar HP fanfic om dat schrijfwedstrijdverhaal in ieder geval voor de deadline af te krijgen. Daarna als een gek weer door met NaNo, en wie weet, misschien schudt deze afwisseling juist wel iets los waardoor het straks allemaal veel soepeler gaat, of zo. :'D
    (Het meest recente wat ik nu heb geschreven was een halve ontsnappingsscène uit een cel die eigenlijk totaal nergens in het plot past en waarin de personages opeens random, slecht getimede liefdesverklaringen besloten te uiten die daar al helemaal niet mogen (door tralies van de cel heen, stelletje dramalama's), dus dat was niet heel bemoedigend, want ik kan er waarschijnlijk niets mee.)

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 19:32 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Wow, oké, dat komt er dan inderdaad wel echt met sneltreinvaart aan. Eindes zijn altijd een beetje zo'n bitterzoete situatie van "yay, ik heb het gehaald" versus "ik wIL HET NOG NIET GEHAALD HEBBEN" in mijn ervaring, en dat wordt alleen maar erger hoe langer en intensiever je aan een verhaal hebt gewerkt, dus ik kan me voorstellen dat het nu behoorlijk heftig is. Succes!

    Ik denk trouwens dat ik nu eerst even een uitstapje moet maken naar HP fanfic om dat schrijfwedstrijdverhaal in ieder geval voor de deadline af te krijgen. Daarna als een gek weer door met NaNo, en wie weet, misschien schudt deze afwisseling juist wel iets los waardoor het straks allemaal veel soepeler gaat, of zo. :'D
    (Het meest recente wat ik nu heb geschreven was een halve ontsnappingsscène uit een cel die eigenlijk totaal nergens in het plot past en waarin de personages opeens random, slecht getimede liefdesverklaringen besloten te uiten die daar al helemaal niet mogen (door tralies van de cel heen, stelletje dramalama's), dus dat was niet heel bemoedigend, want ik kan er waarschijnlijk niets mee.)

    Bitterzoet is het zeker. Aan de ene kant valt het natuurlijk wel mee, omdat ik na het einde-einde nog echt een heleboel andere scènes er nog in moet proppen om echt af-af te maken (de verwoording is kinderachtig maar de achterliggende boodschap is oprecht), maar het einde zelf is nAAR en zelfs nu hij om de hoek is heb ik geen beter passend alternatief gevonden maar au, het is nou niet echt een onderdeel van het verhaal waar ik om sta te springen om het te schrijven.

    Overigens, ik zit nu officieel op 100 A4'tjes in mijn document en bijna 60K in totaal. Alles voelt zo veel en groot en bijna affig, allemaal. :'D

    Zullen we 20:30 overigens een word war doen? Dan is het nieuws van 20:00 wel al af, toch?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Bitterzoet is het zeker. Aan de ene kant valt het natuurlijk wel mee, omdat ik na het einde-einde nog echt een heleboel andere scènes er nog in moet proppen om echt af-af te maken (de verwoording is kinderachtig maar de achterliggende boodschap is oprecht), maar het einde zelf is nAAR en zelfs nu hij om de hoek is heb ik geen beter passend alternatief gevonden maar au, het is nou niet echt een onderdeel van het verhaal waar ik om sta te springen om het te schrijven.

    Overigens, ik zit nu officieel op 100 A4'tjes in mijn document en bijna 60K in totaal. Alles voelt zo veel en groot en bijna affig, allemaal. :'D

    Zullen we 20:30 overigens een word war doen? Dan is het nieuws van 20:00 wel al af, toch?


    Honderd A4'tjes, help, dat is inderdaad nog weer zo'n gigantische mijlpaal. (En bij alles wat ik over dat einde hoor, maak ik me meer zorgen om al die personages. Oh God. :'D)

    20:30 vind ik perfect, ja! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Daar gaan we weer. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Nou, succes! *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Precies 1234 woorden. Kleine straat. :'D

    Laatste zin: “Tot op heden was ik me er niet van bewust dat ik een dubbelganger had. Het is buitengewoon fascinerend om mijzelf te ontmoeten.”

    Alles wat ik schrijf voelt nog steeds alsof ik een chocoladetaart probeer te maken van modder maar dat ene Ding dat moest gebeuren is nu gebeurd, dus het is in ieder geval weer interessante modder, voorlopig. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Weet iemand leuke namen voor kittens? Mijn hersenen zijn een beetje leeg vandaag... En dat gaat me blijven lastigvallen, waardoor ik niet echt vlot kan schrijven :/.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    Weet iemand leuke namen voor kittens? Mijn hersenen zijn een beetje leeg vandaag... En dat gaat me blijven lastigvallen, waardoor ik niet echt vlot kan schrijven :/.


    Mittens! Of Lafayette, of zo, zodat het antwoord op de vraag "aw, hoe heet hij?" volkomen serieus "Marie-Joseph Paul Yves Roch Gilbert du Motier" kan zijn (want Lafayette is een figuur uit de geschiedenis met een bizarre naam; deze uitleg klinkt nu nogal slap, wat misschien een teken is dat je dit vooral niet moet doen, maar mijn humor is soms een beetje raar, denk ik). Of, zoals behindthename.com/random suggereert, "Pain Dragon Angry Crash Chickenfarmer DarkKnife" en "Dirthauler MetalSin Crazy Stomp IronPentagram". Perfect voor alles wat fluffy en klein is. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Heeft iemand nog zin in een half uur word war straks?^^ rond 23:45 ofzo


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Heeft iemand nog zin in een half uur word war straks?^^ rond 23:45 ofzo


    Ik heb het per ongeluk al half opgegeven voor vandaag, maar eigenlijk zou ik nog wel even mee moeten doen om niet morgen letterlijk 7,5k te moeten schrijven. Ik kan niet beloven dat ik heel ver zal komen, maar ik zal het proberen. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yaay you can do it, Inge!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Yaay you can do it, Inge!


    Haha, dank je! Jij ook, natuurlijk. Succes! :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Holy moly, ik zit nu al aan meer dan 48K woorden XD Als ik voor die 50K was gegaan, dan was ik sws morgen klaar geweest (17e van de maand), dat zou een nieuw persoonlijk record zijn geweest :') Ach ja, ik ga voor de uitdaging. Volgend jaar misschien 70K nemen als doel, want die 60K gaat stiekem ook veel te vlot :') #GeenLeven


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    572 woorden. Niet denderend, maar dat is stukken meer dan ik in alle eerlijkheid had verwacht, dus yay. :9~
    Laatste zin: “We hebben geen reden om een leugenaar op zijn woord te geloven.”

    @Romi: Dat is geweldig! Na mijn sprint aan het begin ben ik nu toch wel in een moeilijke periode terecht gekomen, dus ik vind het erg knap hoe jij dat gewoon lijkt over te slaan, haha. Maak daar vooral gebruik van. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan