• Ik had laatst schoolboeken op bol.com gezet en nu zijn er een paar verkocht. Alleen snap ik niet helemaal hoe het zit met het verzenden er van. Doe ik dat naar bol.com of naar de koper zelf?

    Ik kan niet de antwoorden bekijken voor 5 uur vanmiddag vanwege stage.

    En het kan zijn dat dit topic verkeerd staat. Ik wist niet zo goed waar het moest.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 7:46 ]

    Ik denk gewoon de koper zelf. Maar ik heb er zelf ook geen verstand van. Toch eventjes een MT.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 7:45 ]

    Dat verstuur je gewoon naar de koper zelf (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Naar de koper zelf (:
    Tenminste, als ik dingen bij externe verkopers op Bol koop, krijg ik die nooit in een Bol.com-doos, dus ik ga er vanuit dat de verkoper die zelf stuurt.


    I am an idiot, I move.

    Zodra je een koper hebt, accepteer je het bod (of niet, natuurlijk). Dan kan je de bon uitprinten en een a-4tje waarop de gegevens staan van de koper en van jezelf. Het pakket moet je goed inpakken en bijvoorbeeld via zo'n DHL verkooppunt opsturen. Dat is de goedkoopste optie. Via bol.com kun je zoeken naar de DHL verkooppunten bij jou in de buurt. Het is uiteraard de bedoeling dat je het product stevig inpakt.

    Om je vraagt te beantwoorden, je stuurt het via een bepaalde pakketservice naar de koper toe.

    Bedankt allemaal. (:

    Ik weet het natuurlijk niet zeker, want ik heb nog nooit iets gekocht via Bol.com (ik koop daar alleen hartstikke veel, maar verkopen doe ik via Marktplaats) maar zoals de rest al noemde: Ik denk echt dat het naar de koper zelf moet worden toegestuurd, en niet naar Bol.com. Ik kan me haast niet voorstellen dat het anders zou zijn. In ieder geval heel veel succes gewenst met je verkoop! *O*