Hallo lieve Quizlettertjes,
Ik zit hier met een serieus probleem. Een aantal weken geleden begon het.. Ik had het gevoel dat ik verliefd was op een jongen, ik had echt geen enkel idee wat ik ermee moest! De hele dag vlinders in mn buik.. en zo'n raar gevoel! Later ben ik er achtergekomen dat die vlinders niet komen door hem maar... door mezelf!
Elke keer als in de spiegel kijk of ik mezelf op een andere manier zie, moet ik gelijk blozen en weet ik niet meer wat ik zeggen moet. Laatst droomde ik zelfs ook dat ik seksuele handelingen met mezelf had, steeds zie ik mezelf er weer over dromen.. Ik vind dit zo lastig, Wat de freak moet ik hiermee? Ben ik de enige? Ben ik nou gek?!
Heel erg bedankt voor het lezen, ik hoop dat je kan helpen x
[ topic verplaatst door een moderator ]
-
3 juli 2016 - 17:003 juli 2016 - 17:02
Vind ik echt niet kunnen hoor, seks hebben voordat je jezelf überhaupt uit eten hebt genomen! Schaam je!
LaAt ZiEn WiE jE bENt
3 juli 2016 - 17:03Troll, is that you?
Ich liebe dich 27.12.23
3 juli 2016 - 17:04shit men, zit helaas met hetzelfde probleem :'c
i tried to buy your pretty heart, but the price too high
3 juli 2016 - 17:06RichardSHarmon schreef:
Troll, is that you?
~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!
3 juli 2016 - 17:18ANTI schreef:
shit men, zit helaas met hetzelfde probleem :'cin love with the fictional characters, I'm sorry
3 juli 2016 - 17:27@ ANTI & Virtues, Oh gelukkig ben ik niet de enige!
Kunnen jullie misschien nog meer uitleggen hoe het bij jullie begon? En wat jullie dan precies voelen?3 juli 2016 - 17:293 juli 2016 - 17:30Philip schreef:
Dus ik heb geen kans meer?
Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.3 juli 2016 - 17:32GloomyGroovy schreef:
(...)
Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.
Waarom heb je je facebook status dan niet veranderd :'c mij een beetje valse hoop geven.When I taste Tequila, Baby, I still see ya
3 juli 2016 - 17:32GloomyGroovy schreef:
(...)
Ja nou, eigenlijk niet dus. Het ligt er ingewikkeld allemaal met mezelf... Ik sta ook gewoon niet open voor een andere relatie. Ik heb ook geen flauw idee hoe ik een relatie met mezelf kan starten.
Gewoon je rechterhand gebruiken. Of wat je voorkeurshand ook is.3 juli 2016 - 17:35@Philip, het spijt me, maar hopelijk begrijp je dat er voor uit komen lastig is :c
@Grimmie uhm ja, daar was ik inmiddel wel achter3 juli 2016 - 17:37GloomyGroovy schreef:
@Philip, het spijt me, maar hopelijk begrijp je dat er voor uit komen lastig is :c
@Grimmie uhm ja, daar was ik inmiddel wel achter
Als je status niet op facebook veranderd is dan is het niet echtWhen I taste Tequila, Baby, I still see ya
3 juli 2016 - 17:39Philip schreef:
(...)
Als je status niet op facebook veranderd is dan is het niet echt
NIET Dit ^[ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 17:46 ]
~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!
3 juli 2016 - 17:39@Philip, het is wel echte liefde! Kun je please niet zo jaloers zijn. Ik moet mezelf nog een beetje ontdekken
3 juli 2016 - 17:45