• Ik heb een halfjaar geleden een hartstikke dure laptop gekocht. Echt een groot, zwaar ding. Ben er helemaal happy mee, maar nu ga ik een opleiding doen en heb ik daarvoor een laptop nodig. Deze is gewoon niet handig (hij moet mee in een aparte tas, hij is zwaar, hij neemt meteen het hele tafeltje in beslag en ik vind hem te duur om zomaar iedere dag mee te sjouwen). Nu moet ik dus een andere. Zo klein en licht mogelijk. Maar qua prijs valt dat nogal tegen.
    Dus, mijn vraag: iemand nog suggesties voor een goed laptopje die ik even tweedehands kan gaan opzoeken? ((nerd)) Of een niet voor de hand liggende website/winkel waar ze laptops verkopen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ligt er aan wat voor budget je hebt. (: Wat voor de een een goeie prijs is is voor de ander een rib uit zijn/haar lijf.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Is een tablet of een netbook dan niks voor je? Ik weet niet hoeveel je ermee moet doen.


    Your make-up is terrible

    Een chromebook misschien? Super licht en echt gemaakt voor het minder zware werk als documenten typen. Volgens mij zijn ze ook niet heel duur.


    The truth is out there.

    Assassin schreef:
    Is een tablet of een netbook dan niks voor je? Ik weet niet hoeveel je ermee moet doen.

    Tablet mag niet. Netbook wel, maar ook die vind ik erg aan de prijs, vooral omdat ik enkel Word/Powerpoint en Internet zal gebruiken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kun je niet voor een klein lenovo'tje gaan? Die hebben we op school ook, die dingen zijn echt tiny tiny. En volgens mij max. 300 euro ofzo. Van die 'thinkpads'


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly