• Altijd al een vampier willen zijn?

    Je kan kiezen tussen Moroi, dhampir of Strigoi:
    Moroi- Goed vampiersoort. Doden mensen niet tijdens het drinken van bloed.
    Dhampir- Half mens, half vampier. Beschermen Moroi's, tegen Strigoi's.Drinken geen bloed.
    Strigoi- Ondode vampiers. Hebben het liefste Moroi- Bloed.


    Dat kan nu! Meld je aan voor Vampire Academy. Vertel dan ook of je een Strigoi(slechte vampier), Moroi(Goede vampier) of dhampir (half mens, half vampier) bent.
    Er worden geen Strigoi's binnen gelaten op de Academy, maar misschien is jouw personage wel een Strigoi in vermomming.... Enfin, bedenk het zelf maar.
    Zo moet je het doen(dit is mijn personage).

    Naam: Iveline(Ivy)
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    (Uiterlijk mag ook beschreven worden, maar het liefste een foto)
    Karakter: Ivy is een aardig en stoer meisje. Ze houdt erg van paarden(daar rijdt ze ook op, ze hebben stallen en hockeyvelden op de Academy), en heeft ook haar eigen paard. Als zij gaat werken zal dat paard voor lessen worden gebruikt. Ivy is soms sarcastisch en nors, maar ze bedoelt dat niet zo.
    Relaties: Ivy's BFF is Joy, en ze is verliefd op haar leraar Dan. Ze heeft haar familie nog nooit ontmoet.

    Alvast bedankt!

    P.S De kans is groot dat ik je personage gebruik voor mijn verhaal. Als je dat niet wilt, moet je dat even zeggen.

    Bedoel je dit als een RPG of zoek je rollen voor je verhaal?

    Villainess schreef:
    Bedoel je dit als een RPG of zoek je rollen voor je verhaal?

    Ik denk als RPG, maar er wordt ook een verhaal over gemaakt. (Dat denk ik)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Een RPG kan je trouwens beter iets meer uitwerken. Eigenlijk interesseert het me wel om met dit idee te werken (vind de boekenserie zelf ook geweldig). Misschien kunnen we samenwerken (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sowieso mag een RPG niet in dit gedeelte van het forum. Ik denk eerder dat het voor een verhaal is.

    Villainess schreef:
    Sowieso mag een RPG niet in dit gedeelte van het forum. Ik denk eerder dat het voor een verhaal is.

    Oh dat had ik niet gezien. Daar heb je inderdaad gelijk in (;


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Naam: Lauren Bennett, ze is een Moroi.
    Leeftijd: 17 jaar
    Uiterlijk: (Faceclaim: Taylor Hill)
    Karakter: Lauren houdt zich veel bezig met mode en make-up. Dit betekent niet dat ze niet van avonturen houdt. Ze is niet zo verlegen, maar ze is ook niet brutaal. Ze probeert altijd aardig tegen iedereen te zijn. Haar hobby's zijn winkelen en afspreken met haar vriendinnen. Ze doet aan hardlopen en ook aan hockey.
    Relaties: Ze heeft een relatie met Nate, een Dhampir.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2016 - 16:39 ]


    "We lose ourselves in books, we find ourselves there too."