ja, gaat over beroepen dus(: wat wil je worden? ik zelf wil iets in de muziek worden [by een muziekhal, of misschien wel artieste(?)] of anders wil ik psychologe worden,is dat saai. denk je?
your eyes are like stars in the night.
GELUKKIG
Ik meen het serieus Russisch. Weet niet waarom, maar men ma zegt dat de toekomst is en ik wil veel geld verdienen maar het kan nog veranderen hoor x'D
*He's the one.
ja Russisch hoe weet jij dat
If you had never come out of the blue, I would've stay
The economy is suffering, let it DIE!
Ik wil evenementen planner worden dus lowlands gaan organiseren en dat soort festivals of een eigen platen maatschappij of zoiets als ahoy beheren ;]
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
(...) DUDEEEH IK BEN PARANORMAAL BEGAAFT Vette sex. thanks. door jou heb ik me talent gevonden x'D
Zangeres maar dat mag ik gaan dromen Maar Anders Iets met voetbal I Dont Know wyh
(...) Ghehe graag gedaan hoor^^ toch iets dat ej dna kan x)
ik wil iets met probleem kidneren doen ;DxD Kinderpsychologe fso En anders iets met muziek
Every tear falls down for a reason.
Oke nauw veel plezier met dat ^^
he,shit, 7 jaar studie>< gaat beetje moeilijk samen met rockaccedemie of conservatorium, word nog leukxD
ik heb zo'n topic als de deze al eens geopent , maar kom. ik wil journaliste worden . ;p
Some people make the world special just by being in it
(...) I wish u good luck x'D