• Mijn allerlaatste toetsweek begin aankomende week. Ik moet nog het een en ander afsluiten en nog een flink stuk leren maar het is te overzien.
    Nu is alleen het probleem dat mijn ouders het hele weekend thuis zijn. Normaal gesproken gaan ze varen in de zomer in het weekend maar mijn vader is nu alles buiten het huis opnieuw aan het verven en konden ze niet gaan.
    Met andere woorden: mijn moeder zit de hele dag door de kamer heen te lopen en de hele tijd tegen mij te praten, daarnaast is ze van plan om vandaag ook de hele dag schoon te gaan maken wat veel kabaal geef. Mijn vader is dus aan het verven maar ook aan het schuren waar een klote lawaai van af kwam.
    Met andere woorden, niet echt een rustige plek om te studeren. Nu wilde ik naar de bieb gaan maar bedacht mij opeens dat die op zaterdag tot 12.00 open is, dus dat is ook geen optie. Op mijn kamer studeren gaat niet want ik heb daar geen bureau en het is er echt een bende. Ik heb dus niet echt een rustige plek in de buurt waar ik aan school kan werken en ik word er een beetje moedeloos van want ik ben altijd al heel snel afgeleid.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan je niet bij een vriendin gaan zitten?


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Kan je niet bij een vriendin gaan zitten?


    Helaas niet. Die hebben pas over twee weken allemaal toetsweek.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nadine23x schreef:
    Kan je niet bij een vriendin gaan zitten?


    Of familie, of buren, of misschien een ander openbaar gebouw?

    Of misschien zijn oortjes met rustgevende instrumentale studie muziek een oplossing? Of oordoppen?

    Wel echt heel naar. Ik zou echt ruzie hebben met mijn moeder als ze mij constant zou storen tijdens het studeren. Ugh.


    Happy Birthday my Potter!

    Oh btw is je kamer een beetje opruimen en lekker met kussens op de grond gaan zitten overigens geen optie?


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Of familie, of buren, of misschien een ander openbaar gebouw?

    Of misschien zijn oortjes met rustgevende instrumentale studie muziek een oplossing? Of oordoppen?

    Wel echt heel naar. Ik zou echt ruzie hebben met mijn moeder als ze mij constant zou storen tijdens het studeren. Ugh.


    De enige familie in de buurt zijn mijn oma en opa en die gaan onbewust ook tegen mij praten, daarnaast hebben ze alleen kabel internet en hun computer is echt super langzaam. In mijn kleine dorpje heb je nauwelijks openbare leerruimtes, dan zou ik automatisch naar Breda kunnen. Dat is alleen wel een uur heen en een uur terug met de bus.

    Het word denk ik de muziek maar dan alsnog zit ze de hele tijd om mij heen te lopen. Maar beter iets dan niets :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    De enige familie in de buurt zijn mijn oma en opa en die gaan onbewust ook tegen mij praten, daarnaast hebben ze alleen kabel internet en hun computer is echt super langzaam. In mijn kleine dorpje heb je nauwelijks openbare leerruimtes, dan zou ik automatisch naar Breda kunnen. Dat is alleen wel een uur heen en een uur terug met de bus.

    Het word denk ik de muziek maar dan alsnog zit ze de hele tijd om mij heen te lopen. Maar beter iets dan niets :c


    Meh succes *hugs*. You can do it though. Ik geloof in je *O*


    Happy Birthday my Potter!