• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:43 ]

    Iedereen heeft z'n flaws, om het zo maar even te zeggen. Ik zou je niet zoveel aan proberen te trekken van wat anderen denken. Vooral omdat je er niets aan kunt doen. Zij moeten naar mijn idee maar zo volwassen zijn om te realiseren dat jij er niets aan kunt doen. In ieder geval, sterkte ermee. Het lijkt me namelijk echt super vervelend voor jou.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Iedereen heeft z'n flaws, om het zo maar even te zeggen. Ik zou je niet zoveel aan proberen te trekken van wat anderen denken. Vooral omdat je er niets aan kunt doen. Zij moeten naar mijn idee maar zo volwassen zijn om te realiseren dat jij er niets aan kunt doen. In ieder geval, sterkte ermee. Het lijkt me namelijk echt super vervelend voor jou.


    Het is vrij irritant dat ik de hele tijd de klas in de gaten moet houden of iemand zich er niet aan stoort.

    Don't worry. Ik heb last van een ticstoornis maar als je erop gaat letten heeft eigenlijk iedereen wel een of meerdere tics. Alleen gebeurt het vaak onbewust en heeft men het van de ander ook vaak niet eens door. Je bent niet raar en hoeft je er niet verdrietig om te voelen. Dat je t hebt betekend niet dat je nu erg raar bent. Natuurlijk is het voor jezelf heel vervelend en misschien schaam je jezelf er wel voor (doe ik wel). Maar veel mensen zijn veelste veel met zichzelf bezig om er ook maar iets van te merken. (:

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 10:04 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik snuif ook omdat ik last heb van de druk in mijn oren, nooit gedacht dat iemand anders dat ook deed, lol. Vind ik ook niet echt een tik. Als je je neus dichtknijpt met je vingers maak je trouwens minder/geen geluid. 8D


    Your make-up is terrible