• Zoals jullie hebben gemerkt (of niet) heb ik me vandaag van Quizlet verwijderd.Maar dankzij Tanya ben ik toch terug gekomen omdat zij mij weer inspiratie heeft gegeven.En ik ben ook nog om een andere redenen terug gekomen maar die vertel ik niet.
    Mijn idee nu:
    Brooke is 18 en de dochter van de manager van Tokio Hotel.Ze heeft de jongens nog maar een paar keer ontmoet en ze kan ze echt niet uitstaan.Niet vanwege hun muziek maar hun karakter.De jongens zelf hebben dan ook iets tegen Brooke.Maar dan wordt Brooke verplicht om mee op tour te gaan.1 van de jongens wordt uiteindelijk op haar verliefd maar zij voelt niets voor hem , maar wel voor die andere jongen.

    Goed?
    Orgineel?
    Rollen?
    Titel?


    The soul needs autumn.

    Goed? Altyd als ze van jouw komen^^

    Orgineel? Zeker en vast

    Rollen? Maakt me niets uit Honey.

    Titel? Hating Each Other, But Then He Falls In Love With Me And I Fall In Love With The Other One.

    IK HAD HET GEMERKT MAAR DOE DAT NOOIT MEER WANT IK JOUW VEEL GEMIST HEBBEN EN HIP HIP HOERA VOOR TANYA.<3


    *He's the one.

    reageer nauw want anders word Charissa boos x)


    *He's the one.

    Goed? Zeker

    Orgineel? Uiteraard

    Rollen? Mag, zeg het maar.

    Titel? Together in one tourbus. There is love in the air, but not the same.
    Their music rockt! Their characters suckt!

    Je gaat toch wel verder met You never walk alone? Bitte (A)


    Think before you act.

    Goed? Zeker

    Orgineel? Uiteraard

    Rollen? Mag, zeg het maar.

    Titel? Together in one tourbus. There is love in the air, but not the same.
    Their music rockt! Their characters suckt!

    Je gaat toch wel verder met You never walk alone? Bitte (A)

    Neen,het spijt me echt maar ik was iets aan het verwijderen en toen heb ik een paar delen daarvan per ongeluk mee verwijderd dus heb ik ineens alles verwijderd


    The soul needs autumn.