• Ik weet dat het hoogstwaarschijnlijk niet kan maar hoe ik kan een PDF bestand terug zetten naar word zonder dat alles verschuift?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb er geen ervaring mee, maar misschien werkt een PDF naar Word converter?
    Zoals deze. Docx is het bestand dat je wil hebben voor Word 2010 en jonger.

    Even op internet zoeken naar een online programma dat dat kan, er zal vast wel iets te vinden zijn.


    16 - 09 - '17

    Kun je niet het bestand opslaan in een mapje en dan klikken op 'openen met' en dan 'word'?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Kun je niet het bestand opslaan in een mapje en dan klikken op 'openen met' en dan 'word'?


    Al geprobeerd maar dat kan dus niet, helaas.


    "Ignite, my love. Ignite."

    TPose schreef:
    Even op internet zoeken naar een online programma dat dat kan, er zal vast wel iets te vinden zijn.


    Ik kwam alleen vreemde download dingen tegen die ik niet vertrouwde.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Al geprobeerd maar dat kan dus niet, helaas.


    En als je in Word dat doc. opent?


    16 - 09 - '17

    Voor zover ik weet kan dat niet. Heb er een tijd geleden ook allerlei shit voor gedownload, maar dat was alleen maar troep.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nog nooit iets kunnen vinden dat de inhoud niet op z'n minst een klein beetje overhoop gooide, helaas. Het beste wat ik tegenkwam waren toch van die online PDF to Word converters. Niet echt ideaal, maar het is wel íéts. :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soms kun je ook een document opslaan als, en dan daarbij het formaat veranderen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt