• Wordt het het toch.

    Ik zit op dit moment in mijn persoonlijke isolatie want mijn eindtoetsweek komt eraan en die gaat beslissen of ik over ga of niet. Jippie. Omdat ik dus de hele dag binnen zit met mijn laptopje besloot ik toch even snel langs de jumbo te fietsen want het is niet uit te houden zonder mango stukjes en chocoladerijstwafels.
    Ik kom bij de jumbo aan en wat zie ik daar liggen: IJSLEPELEITJES. Ik had verwacht dat ik tot aankomende jaar Pasen geen lepeleitje meer zou zien en hier hadden ze ze gewoon voor mijn neus MET IJS. Dus ik heb gelijk twee pakjes ingeslagen en diep op de bodem van de diepvries verstopt zodat niemand ze in dit huis kan vinden en opeten :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wooh voor ijslepels! EN NU LEREN JIJ.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb echt geen idee wat je met lepeleitjes bedoelt, maar geweldig dat je ze gevonden hebt!

    Toetsweken zijn kut. Mijn toetsweek is vrijdag gestart en ik heb morgen economie en Duits (en de andere dagen nog meer ongelooflijk grote leertoetsen) en ik ben dus het hele weekend al aan het leren voor economie omdat ik dat lastig vind. Komt m'n vader: "Ben je nog niet klaar met leren?" "Doe eens gezellig" of m'n moeder: "Ruim de vaatwasser uit!" (dat heb ik de hele week al ongeveer 2 of 3x per dag gedaan, maar goed) "Help je zusje even opruimen" (like, dat kan ze zelf, ze heeft een soort van vakantie omdat haar toetsweek voorbij is).

    Dus dat allemaal zorgt ervoor dat ik nog 1,5 van de 5 hoofdstukken moet samenvatten, dat ik koppijn heb, een soort duizelend gevoel en een ontzettende druk op m'n schouders heb (nou ja, zo voelt het, want het voelt alsof m'n schouders vast zitten maar toch bewegen en eigenlijk niet van mij zijn en ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) en ik op het punt sta om in huilen uit te barsten, want ik mag niet blijven zitten, maar er worden wel hoge cijfers verwacht.

    En als ik dan zeg: "IK MOET LEREN, LAAT ME MET RUST VERDOMME" dan haalt m'n vader z'n schouders op en zegt hij "Moet je maar plannen."
    Daar kan ik zo ontzettend kwaad om worden, echt, serieus, like, shutthefuck up man, je hebt niet eens een diploma afgezien van je veterstrikdiploma en je basisschooldiploma en je zwemdiploma en je rijbewijzen. Blijkbaar weet ie niet hoeveel stress zo'n toetsweek geeft.

    Tot vandaag kende ik alle begrippen van economie geweldig goed uit m'n hoofd. En nu zit ik in zo'n stresssfeer dat ik niks meer weet. Echt niks meer. Ik kan niet eens meer in m'n hersenen 'kijken' zo gestresst ben ik, echt, jezus.

    Ik wil ook iets lekkers. M'n snoepjes zijn op, meh.

    Geniet van je lepeleiijsjes


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik heb echt geen idee wat je met lepeleitjes bedoelt, maar geweldig dat je ze gevonden hebt!

    Toetsweken zijn kut. Mijn toetsweek is vrijdag gestart en ik heb morgen economie en Duits (en de andere dagen nog meer ongelooflijk grote leertoetsen) en ik ben dus het hele weekend al aan het leren voor economie omdat ik dat lastig vind. Komt m'n vader: "Ben je nog niet klaar met leren?" "Doe eens gezellig" of m'n moeder: "Ruim de vaatwasser uit!" (dat heb ik de hele week al ongeveer 2 of 3x per dag gedaan, maar goed) "Help je zusje even opruimen" (like, dat kan ze zelf, ze heeft een soort van vakantie omdat haar toetsweek voorbij is).

    Dus dat allemaal zorgt ervoor dat ik nog 1,5 van de 5 hoofdstukken moet samenvatten, dat ik koppijn heb, een soort duizelend gevoel en een ontzettende druk op m'n schouders heb (nou ja, zo voelt het, want het voelt alsof m'n schouders vast zitten maar toch bewegen en eigenlijk niet van mij zijn en ik weet niet hoe ik het moet omschrijven) en ik op het punt sta om in huilen uit te barsten, want ik mag niet blijven zitten, maar er worden wel hoge cijfers verwacht.

    En als ik dan zeg: "IK MOET LEREN, LAAT ME MET RUST VERDOMME" dan haalt m'n vader z'n schouders op en zegt hij "Moet je maar plannen."
    Daar kan ik zo ontzettend kwaad om worden, echt, serieus, like, shutthefuck up man, je hebt niet eens een diploma afgezien van je veterstrikdiploma en je basisschooldiploma en je zwemdiploma en je rijbewijzen. Blijkbaar weet ie niet hoeveel stress zo'n toetsweek geeft.

    Tot vandaag kende ik alle begrippen van economie geweldig goed uit m'n hoofd. En nu zit ik in zo'n stresssfeer dat ik niks meer weet. Echt niks meer. Ik kan niet eens meer in m'n hersenen 'kijken' zo gestresst ben ik, echt, jezus.

    Ik wil ook iets lekkers. M'n snoepjes zijn op, meh.

    Geniet van je lepeleiijsjes


    Lepeleitjes zijn de goddelijke dingen van de wereld. Het zijn chocolade eieren met vulling die je eruit moet lepelen en ze zijn echt goeeed.
    Ik ken je frustratie maar dan op een andere manier. Heel vervelend inderdaad. Succes met leren en met de snoepjes: neem pauze en haal wat snoep bij de supermarkt. Aan een stuk door leren is ook niet goed voor je.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Lepeleitjes zijn de goddelijke dingen van de wereld. Het zijn chocolade eieren met vulling die je eruit moet lepelen en ze zijn echt goeeed.
    Ik ken je frustratie maar dan op een andere manier. Heel vervelend inderdaad. Succes met leren en met de snoepjes: neem pauze en haal wat snoep bij de supermarkt. Aan een stuk door leren is ook niet goed voor je.


    Ja maar de supermarkt is een half uur fietsen #struggles. Ik wil niet een uur kwijt zijn aan het halen van snoepjes haha. Ik kan geen pauze nemen, dat zorgt alleen maar voor meer stress, omdat het al bijna 17.00 is en ugh, ik moet ook nog voor duits leren en engels en geschiedenis en kunst en literatuur en maatschappijleer en aardrijkskunde en fucking wiskunde.

    Ah, vandaar dat ik 't niet ken haha. Ik mag geen chocolade :c Dus dan ken ik die dingen ook niet want ik kijk daar nooit naar haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zijn ijslepeltjes gewoon die kleine plastic lepeltjes waar je ijs mee eet? Die vaak in die kinderijsbakjes zitten?

    Serassi schreef:
    Zijn ijslepeltjes gewoon die kleine plastic lepeltjes waar je ijs mee eet? Die vaak in die kinderijsbakjes zitten?


    Nee. Het zijn ijslepelEItjes. Met andere woorden: lepeleitjes gevuld met ijs in plaats van creme.


    "Ignite, my love. Ignite."

    De jumbo hier heeft ze nooit :c. Ze klinken namelijk erg lekker, maar nooit de kans gehad om ze te proberen.

    Eindexamen weken, altijd leuk. Ik heb morgen mijn laatste tentamen week. Mits ik alle tentamen haal, anders begin ik over twee weken weer :/. Ik ben best wel gestresseerd, het is namelijk zo veel stof en de toetsen zijn allemaal open vragen. Ik heb drie vakken, maar ik ben zo bang dat ik ze alle drie niet haal D:. - en nu ga ik weer leren-


    Seasons will change, but I shall remain

    Lepeleitjes...? Mis ik iets?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jongens, met Pasen heeft heel Q het over lepeleitjes en nu opeens weet niemand wat lepeleitjes zijn. Mijn hart is broken.






    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is het raarste wat ik ooit heb gezien... Ik kom nooit in de chocolade afdeling, dus het ligt vast daar aan, maar serieus... Is dat eetbaar?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Dat is het raarste wat ik ooit heb gezien... Ik kom nooit in de chocolade afdeling, dus het ligt vast daar aan, maar serieus... Is dat eetbaar?


    Lieve Femke, jij mist wat in je leven als je dit nog nooit op hebt. Ja, het is eetbaar en het zo lekker en hemels.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Lieve Femke, jij mist wat in je leven als je dit nog nooit op hebt. Ja, het is eetbaar en het zo lekker en hemels.


    Maar ik lust geen chocolade. Dus eigenlijk wil ik het niet eens proberen;p


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Maar ik lust geen chocolade. Dus eigenlijk wil ik het niet eens proberen;p

    Ah zonde. :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)
    Ah zonde. :c


    Maar mijn zusje heeft het denk ik ook nooit gehad, dus tegen de pasen zal ik het eens voor haar kopen als het echt zo hemels is^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ken dat niet eens, haha, maar blij dat je dat hebt kunnen eten! ;p


    Pretty is just a pretty word.