• Zondag is het weer zover en ik weet niet wat ik moet geven. Ik weet niet welke boeken m'n vader al heeft gelezen en als ik op al die sites kijk met "vaderdag cadeaus" dan zie ik allemaal no-go dingen. Dit is zó lastig, omdat ik m'n vader iets wil geven waar hij wat aan heeft en niet het hele huis oid.

    Hebben jullie al een cadeau?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Was vaderdag niet vorige zondag? :') Mijn papa accepteert geen cadeaus voor vaderdag, dus we hebben niks gegeven :')
    Eten werkt altijd als cadeau :p


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Was vaderdag niet vorige zondag? :') Mijn papa accepteert geen cadeaus voor vaderdag, dus we hebben niks gegeven :')
    Eten werkt altijd als cadeau :p


    Nee, 19 juni, is aankomende zondag.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Damn.. Ik moet echt nog iets verzinnen, maar wij doen dit jaar als gezin een cadeau, omdat iedereen het zo druk heeft..


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Een kei met een briefje erbij: 'je bent een kei van een vader.'


    Ik ga samen met mijn zus en mijn vader onbeperkt spareribs eten voor vaderdag.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik maak gewoon iets is mijn vader altijd blij mee (yeah).
    Alleen wat ik ga maken geen idee.

    Laleah schreef:
    Damn.. Ik moet echt nog iets verzinnen, maar wij doen dit jaar als gezin een cadeau, omdat iedereen het zo druk heeft..


    Ik vind dit zo lastig altijd, echt hoor. Dan denk ik "oke ik ga iets maken, maar dat alleen is niet genoeg" jeetje


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wij doen altijd een ontbijtje met z'n allen, want dat doen we normaal nooit.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Standal schreef:
    (...)

    Ik vind dit zo lastig altijd, echt hoor. Dan denk ik "oke ik ga iets maken, maar dat alleen is niet genoeg" jeetje


    Mijn vader is altijd wel blij met een mooi boek. Of eenof andere gadget. Houd je vader van gadgets? Want verleden jaar hebben we mijn vader een abonnement gegeven op een gadget blad, daar was hij echt blij mee! Geniet hij nu nog van!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De Belgen hadden vaderdag afgelopen zondag. (;
    Mijn moeder heeft al van allerlei dingen gekocht en gisteren heeft ze wel laten merken dat ik niets meer hoef te kopen


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik ga iets bestellen vanuit China. Een usb-stick in de vorm van een autosleutel van een Mercedes. Dit omdat hij altijd opschept over zijn 'Mercedes' terwijl het gewoon een doodsimpele Seat Leon is :W


    26 - 02 - '16

    ^ Lool, dat is grappig.


    Geen vader > geen vaderdag voor mij (A)
    Vind ik dat erg? Soms wel. Wat is er nou leuker dan je vader bedanken dat hij voor je zorgt?

    Mijn opa krijgt een cadeautje van me, als ik er aan denk van de week. Moet maar even langs mijn stage voor een parfum. Kan mooi met de opruimingsuitverkoop.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 11:56 ]

    Ik kan dit jaar helaas niet onder vaderdag uit, dus ik moet heel hard met je mee denken :') Dit is dan ook een heel zielige MT, in de hoop op wat goede ideeën :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik doe heel vaak iets van een kadobon ofzo(zeker nu ik zo goed als blut ben) . En dan bv voor een biertje in de stad of een museum bezoekje ofzo. Mijn vader heeft 5 kinderen en hecht meer waarde aan iets gezellig samen doen dan aan een kadootje


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had mijn vader een aantal jaar geleden een cadeaubon voor de stripboekenwinkel gegeven. Hij verzameld stripboeken maar ik weet natuurlijk niet welke hij al heeft XD Hij was er toen erg blij mee.. Maar meestal geef ik hem gwn snoep van de Jamin ofzo.. Dit jaar.. no idea


    Treat people with kindness

    Mijn vader spreek ik al 3 jaar niet meer maar ik geef mijn stiefvader weleens een cadeau
    Het is dan wel niet mijn vader maar soms voelt hij er wel als eentje
    Hij heeft de gewoonte om te lezen wanneer hij op de wc zit dus ik heb voor hem zo'n boekje gekocht waar hij tijdens zijn toilet bezoek in kan bladeren
    En het is nog een leerzaam boekje ook omdat er blijkbaar van die weetjes in staat waar niemand nog vanaf wist
    Een soort van huis tuin en keuken trics zegmaar
    Eigenlijk willen ze niet meer dat we doen aan vader en moederdag maar ik vind het leuk en het is een kleine moeite


    "It means no worries, for the rest of your days"