• Ik ben gek op RPG's en iets minder gek op de lay-outs die je moet maken bij de rollen. Of nou ja, moet is een groot woord, maar ik vind het mooi. Kan er alleen helemaal niets van. Echt niet. DUS, ik zoek iemand die zo lief is om voor mij een lay-out te maken die ik kan gebruiken en het liefst ook een soort mini lay-out die ik daarna kan gebruiken voor de posts. Ik heb nog wat credits, dus die mag je hebben als ik 'm ga gebruiken (:
    Dus, iemand die mij voorgoed van die vreselijke frustraties af wilt helpen? :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik wil best wat knutselen aan die van mij zodat jij toch een eigen krijgt (maar toch de informatie, mocht je er interesse in hebben)? Al is het maar door middel van lettertypes en zo? c: Of gaat die te ver voor je, haha?


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Ik wil best wat knutselen aan die van mij zodat jij toch een eigen krijgt (maar toch de informatie, mocht je er interesse in hebben)? Al is het maar door middel van lettertypes en zo? c: Of gaat die te ver voor je, haha?


    Ik vind die van jou juist wel fijn, omdat je er zo veel informatie in staat. Dat vult ook makkelijker in, denk ik! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    (...)

    Ik vind die van jou juist wel fijn, omdat je er zo veel informatie in staat. Dat vult ook makkelijker in, denk ik! :"D

    Ah, nice. c: Ik heb je in ieder geval co gemaakt nu, dus de codes kun je er vinden. ^_^ Voor vragen kun je altijd pb' en of wat je maar fijn vind, eventueel in de story kan ook. ;D Ik hoor het wel als er klachten zijn!


    I'm your little ray of pitch black.