• waar ik vroeger altijd mee praatte praat ik nooit meer mee ö. Ik praat alleen nog met Linda, Bo & Annelies. En ik vind het stom dat ik nooit meer met me andere vrienden hier praat. Ik mis jullie namelijk heel erg! Maar ik begrijp het dat jullie ook andere vrienden vinden enzo...

    xox <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.



    ik heb laatst nog met je gepraat xP


    maar goed
    ik wil weer praatjes doen xP


    We can only learn to love by loving.

    ik weet niet eens of ik een vriendin van je ben :$

    Okey.
    Ik noem mensen op quizlet niet echt vriendinnen maar gewoon mensen die ik mag xD


    Life is hard and then we die

    Kim ik denk niet dat je me kent eigenlijk :$
    Maar ik ken jou alleen van het forum enzo^^

    @Nicol.

    Maar wij praten nog zelden wanneer wij voor het laatst hebben gepraat is al een week terug.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    heb ik ook vaak ¬¬'
    behalve met paranoid en een paar andere


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Okey.
    Ik noem mensen op quizlet niet echt vriendinnen maar gewoon mensen die ik mag xD

    Ja oké maar toch weetje ik heb sommige mensen van Quizlet al in het echt gemeer: Jirsten, Rwayda & Nikki en Bo ga ik volgend weekend meeten enzo dus ik beschouw de meeste wel als echte vrienden!<3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    dan ken je me nu :P

    heb ik ook vaak ¬¬'
    behalve met paranoid en een paar andere

    Ja das echt stom ik praat er nog maar met 3 ofzo n_n


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Kim ik denk niet dat je me kent eigenlijk :$
    Maar ik ken jou alleen van het forum enzo^^

    @Nicol.

    Maar wij praten nog zelden wanneer wij voor het laatst hebben gepraat is al een week terug.


    goshie xP nou dan moeten we mr weer gaan pb'en n_n


    We can only learn to love by loving.

    dan ken je me nu :P

    Ja :P
    Dus hoe gaat het? XD


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Ja oké maar toch weetje ik heb sommige mensen van Quizlet al in het echt gemeer: Jirsten, Rwayda & Nikki en Bo ga ik volgend weekend meeten enzo dus ik beschouw de meeste wel als echte vrienden!<3
    Nikki als in TeddyMurder? Die heb ik ook gemeet :V


    Life is hard and then we die

    But, wy praten eigenlyk ook nie veel meer of verbeeldik me dat?

    (...)

    goshie xP nou dan moeten we mr weer gaan pb'en n_n

    Sorry... Ik ben best wel een zeikerd met dit topic maar ik voel me slecht ook vanwege nog wat anders S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    het gaat goed met oe :P

    (...)
    Sorry... Ik ben best wel een zeikerd met dit topic maar ik voel me slecht ook vanwege nog wat anders S:

    arme jij tog.. en je bent geen seikerd xP


    We can only learn to love by loving.