• Deel ik jullie mee dat ik vanaf nu weer een maand als DeDDDG3maaleenS door het leven ga. Waarom, Leah, waarom, vragen jullie je wellicht af. Het is simpel.
    December 2014. Julia (Leah4President) en ik sluiten een weddenschap - als ik een maand lang DeDDDG3maaleenS als username neem, neemt zij een maand lang Leah4President als username. Julia neemt de naam, maar slechts voor twee weken. Ik, die een maand lang met DeDDDG3maaleenS had rondgelopen, kon daar uiteraard niet mee leven. Dus ik heb een jaar en een half aan Julia's hoofd gezeurd om die naam terug te nemen en dat heeft ze uiteindelijk gedaan.

    Nu, blijkt toch wel niet dat haar GM is afgelopen en dat ze Leah4President dus een maand moet houden, waardoor ze in totaal een maand en een half met die naam zou rondlopen. Dus ik, met mijn goed hart, stel voor om DeDDG3maaleenS ook nog een maand terug te nemen ter compensatie, en dan zou ik niet verder zeuren over die twee weken.

    Zo, hier hebben jullie het dieptrieste verhaal waarom ik weer een maand met die achterlijke kl*tenaam opgescheept zit. :Y) Welke oude username haten jullie het meest?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik loop nu het risico dat ik als een b*tch wordt bestempeld, maar jeez, das een echte klote usernaam hoor xD


    -

    Ik zag hem echt veranderen van de ene seconde op de andere! :'D

    Goh, ik heb best wel een hekel aan m'n -eah usernames, ha! :'D Newbietijdjess

    EDT: waarvoor staat die nu ook alweer? (A) :p

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 0:23 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De eerste paar usernames, maar vooral candiejj :'D Dat was echt.. niet te begrijpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Toen ik alleen de username las dacht ik dat je een troll was. Sorry.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh gosh, Leah. Het is wel heel herkenbaar! Dat is één positief ding dat ik erover kan zeggen. Nog een positief ding: iedereen zal waarschijnlijk enorm opgelucht zijn als de maand voorbij is. En wat is er nou fijner dan iets om naar uit te kijken? :Y)

    Mijn enige andere username was Ikkehh. Haat is niet helemaal het juiste woord, maar ik keek er vanmiddag nog hoofdschuddend naar, want het voelt toch als een duistere periode uit mijn geschiedenis.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb nog een verzameling Tokio Hotel namen liggen. (wbw) Ik ben al jaren geen fan meer, maar ik heb nog steeds (vreemd genoeg) het instinct hen te verdedigen als ze beledigd worden. En dat is zo ongeveer 85 % van de tijd dat hun naam naar boven komt.


    What would Emma do?

    Whuuut. Was dat december 2014? Oh wat gaat de tijd snel.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Oh Waha. Ik vind mijn oude username TheMagicStory echt flut XD


    obsessive rage

    FindingDory schreef:
    Ik loop nu het risico dat ik als een b*tch wordt bestempeld, maar jeez, das een echte klote usernaam hoor xD


    Nee hoor. Je hebt een heel goed punt. Dit is echt dieptriest.

    Metamorphoses schreef:
    Ik zag hem echt veranderen van de ene seconde op de andere! :'D

    Goh, ik heb best wel een hekel aan m'n -eah usernames, ha! :'D Newbietijdjess

    EDT: waarvoor staat die nu ook alweer? (A) :p


    Hij staat voor Teigetjes "Dubbeldikkedwarsgestreeptesuperstrakkestuit" en is uit te spreken als "De D D D G Drie maal (als in keer) een (niet één) S". En hahaha, die herinner ik me ook nog. Nu ja. Ik heb ook nog ergens een xAquamaris of zoiets liggen, dus die zijn ook triest hahaha. :'D

    Daimon schreef:
    De eerste paar usernames, maar vooral candiejj :'D Dat was echt.. niet te begrijpen.


    Ach, de eerste paar usernames zijn bij iedereen achterlijk. Sterkte. :Y)

    Burritho schreef:
    Toen ik alleen de username las dacht ik dat je een troll was. Sorry.


    Ik kan niet boos op je zijn, want niemand met een goed werkend brein zou die username nemen.

    Square schreef:
    Oh gosh, Leah. Het is wel heel herkenbaar! Dat is één positief ding dat ik erover kan zeggen. Nog een positief ding: iedereen zal waarschijnlijk enorm opgelucht zijn als de maand voorbij is. En wat is er nou fijner dan iets om naar uit te kijken? :Y)

    Mijn enige andere username was Ikkehh. Haat is niet helemaal het juiste woord, maar ik keek er vanmiddag nog hoofdschuddend naar, want het voelt toch als een duistere periode uit mijn geschiedenis.


    Hahaha, bedankt voor de positiviteit die je in deze duistere tijden brengt. Ik had er nood aan. (krul) Ik kan niet zeggen dat ik me Ikkeh nog herinner, maar ik kan me inbeelden waarom dat als een duistere periode aanvoelt. :Y)

    Lindemann schreef:
    Ik heb nog een verzameling Tokio Hotel namen liggen. (wbw) Ik ben al jaren geen fan meer, maar ik heb nog steeds (vreemd genoeg) het instinct hen te verdedigen als ze beledigd worden. En dat is zo ongeveer 85 % van de tijd dat hun naam naar boven komt.


    Ik vind fannamen altijd leuk, doet er niet toe van wie! En je dinonamen vond ik ook wel leuk, haha.

    Scribe schreef:
    Whuuut. Was dat december 2014? Oh wat gaat de tijd snel.


    I know, right?! De tijd vliegt echt! Hopelijk vliegt deze maand ook voorbij. :Y)

    Inktzwart schreef:
    Oh Waha. Ik vind mijn oude username TheMagicStory echt flut XD


    Haha, nu ja, ik geloof dat iedereen wel spijt heeft van z'n eerste usernames. Veel sterkte met de verwerking. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik vind je username geweldig :Y) Vond ik toen ook al.

    Op dit account heb ik geen usernames waar ik spijt van heb. Op mijn vorige account begon ik echt iets met browneyes of nog wat erbij. Om te janken (cat)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2016 - 10:11 ]


    Miep

    Ik heette een hele tijd "Melizsa", wat stamt uit de tijd dat ik de letter z nog helemaal geweldig vond :Y)


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wat een geweldige uitleg. Hahah
    Mijn ergste naam was Trolly. Dat was mijn bijnaam op scouting geen idee waarom gezien mijn naam Yvonne is..... haha


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Krull schreef:
    Ik vind je username geweldig :Y) Vond ik toen ook al.


    Haha, tenminste iemand die het een leuke naam vind. Is een hele geruststelling dat ik er niet iedereen dood meer erger. :'D

    Dahl schreef:
    Op dit account heb ik geen usernames waar ik spijt van heb. Op mijn vorige account begon ik echt iets met browneyes of nog wat erbij. Om te janken (cat)


    Ik vind browneyes nog behoorlijk als eerste naam. Ik ben begonnen met WriteGirl, WritingGirl en xAquamaris. Echt om te janken, haha.

    Virtues schreef:
    Ik heette een hele tijd "Melizsa", wat stamt uit de tijd dat ik de letter z nog helemaal geweldig vond :Y)


    Haha, die herinner ik me nog! Ik vond 'm wel leuk. ^^

    IrishNialler schreef:
    Wat een geweldige uitleg. Hahah
    Mijn ergste naam was Trolly. Dat was mijn bijnaam op scouting geen idee waarom gezien mijn naam Yvonne is..... haha


    Hahahaha, Trolly is best een fantastische naam. :'D En bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh die naam is wel echt heel... orgineel? xd

    Mijn ergste username was Kussie_Girl, op mijn runescape account toen ik 10 was. Ik heb het pas kunnen veranderen op mijn 20e :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"