• Omdat mijn zomer deze keer heel anders is dan normaal, heb ik besloten om voor de fun alles wat ik meemaak op te schrijven en met jullie te delen in een storie. Deze zomer neem ik je dus mee in mijn leven...en geloof me dat is soms nog best interessant!='D Zo zal ik schrijven over de vier meetings die ik op de planning heb staan, mijn bezoek aan Aviva en Aviva's bezoek aan mij, activiteiten die ik met mijn beste vriendin Susan onderneem, mijn 'school kamp' ook wel de introductie week van het hbo....en nog veel meer!(:

    Dus voor de mensen die mij kennen en weten wat voor een ongelofelijk lachwekkende idioot ik soms kan zijn...ik presenteer u:
    Southern Summers


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb nu al het gevoel dat dit een vreselijk idee is, alleen al omdat niemand reageert.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Abo genomen! Het is heel leuk geschreven en de hele autorit komt me zo bekend voor :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    Abo genomen! Het is heel leuk geschreven en de hele autorit komt me zo bekend voor :')


    Yay, dankje.<3 Tja, autoritten.(": Je moet toch iets.8D


    You were born original, don't die as a copy.