• Ik heb het uiteraard niet over mezelf, maar over de flik Nick Debbaut.:Y)

    Daarom nu officieel: Schouwer >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Debbaut

    Het is sinds Fishlet geleden dat ik nog zo geheten heb.(krul)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 18:57 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    *geheten. :Y)
    Maar ik vond Schouwer zo leuk. :( Nu ja, nu herken ik je sowieso wel weer, haha.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 18:56 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dat wordt weer even wennen! Maar ik vind h'm leuk :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Toda schreef:
    *geheten. :Y)
    Maar ik vond Schouwer zo leuk. :( Nu ja, nu herken ik je sowieso wel weer, haha.


    Meh, ik verlangde weer naar Debbaut. Nu kan ik weer allemaal ongein uithalen met m'n avatar.:Y)

    @Bes Thanks!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    (...)

    Meh, ik verlangde weer naar Debbaut. Nu kan ik weer allemaal ongein uithalen met m'n avatar.:Y)

    @Bes Thanks!


    Hahaha, daar kennen we je om, hé? ^^ Haal maar wat ongein met je avatar uit, die is inderdaad altijd leuk. :Y) EN JARNE WOW DANKJE JE BENT DE EERSTE DIE OOIT NAAR ME LUISTERT ALS IK DAT ZEG JE BENT EEN HELD IK HOUD VAN JE.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 19:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wow, haha, ik zag je username bij de actieve topics als topicstarter en dat je vanochtend nog anders heette zou mij niet eens zijn opgevallen als je het niet net hier had gezegd. Wat slecht. :'D
    Anderzijds betekent dat dus dat ik je zo wel nog heel goed herken, dus voor mij is dat verder prettig. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Toda schreef:
    (...)

    Hahaha, daar kennen we je om, hé? ^^ Haal maar wat ongein met je avatar uit, die is inderdaad altijd leuk. :Y) EN JARNE WOW DANKJE JE BENT DE EERSTE DIE OOIT NAAR ME LUISTERT ALS IK DAT ZEG JE BENT EEN HELD IK HOUD VAN JE.


    Op de eerste de beste gelegenheid wachten.:Y)

    WATSKEBURT??? IK SNAP HET NIET!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Toda schreef:
    (...)

    Hahaha, daar kennen we je om, hé? ^^ Haal maar wat ongein met je avatar uit, die is inderdaad altijd leuk. :Y) EN JARNE WOW DANKJE JE BENT DE EERSTE DIE OOIT NAAR ME LUISTERT ALS IK DAT ZEG JE BENT EEN HELD IK HOUD VAN JE.


    Oké, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor andere opties er zijn voor een voltooid deelwoord van heten dan ge- ervoor zetten, want ik kan echt niets verzinnen wat niet heel bizar klinkt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    (...)

    Op de eerste de beste gelegenheid wachten.:Y)

    WATSKEBURT??? IK SNAP HET NIET!


    Je geheten haha.

    Square schreef:
    (...)

    Oké, nou ben ik toch wel heel benieuwd wat voor andere opties er zijn voor een voltooid deelwoord van heten dan ge- ervoor zetten, want ik kan echt niets verzinnen wat niet heel bizar klinkt. :'D


    Heetgeten? Nee, haha, hij had genoemd geschreven en heeft het aangepast toen ik het zei. ^^ In m'n vriendengroep luistert niemand ooit naar me als ik dat zeg, dus ik was even heel blij. :'D

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 19:06 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HOOOOOI FLIKKIE! Welkom terug! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben het nu al gewend (:


    I wanna be a wizard!

    Toda schreef:
    (...)

    Heetgeten? Nee, haha, hij had genoemd geschreven en heeft het aangepast toen ik het zei. ^^ In m'n vriendengroep luistert niemand ooit naar me als ik dat zeg, dus ik was even heel blij. :'D


    Ohh, dat klinkt zoveel logischer. Mysterie opgelost. Ik dacht al, geheette, gehaten, gehetete? (krul)

    Voor mijn gevoel is dat een typisch Belgisch trekje, noemen gebruiken als synoniem voor heten. Hier op Q lees ik er op het forum tegenwoordig al gewoon overheen, maar in het echt heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen in Nederland.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ohh, dat klinkt zoveel logischer. Mysterie opgelost. Ik dacht al, geheette, gehaten, gehetete? (krul)

    Voor mijn gevoel is dat een typisch Belgisch trekje, noemen gebruiken als synoniem voor heten. Hier op Q lees ik er op het forum tegenwoordig al gewoon overheen, maar in het echt heb ik dat nog nooit iemand horen zeggen in Nederland.


    Met geheette en gehetete kan ik leven, gehaten zou wat teveel verwarring veroorzaken. :Y)
    Dat kan overigens best zijn, haha. Bij ons zegt men dat constant dat je zou vergeten dat het werkwoord heten bestaat. Zelfs sommige leerkrachten Nederlands doen het (of omgekeerd, dat heeft mijn leerkracht eens gedaan: "Ze hebben hun dochter zo geheten", maar dat hoor je ook hier amper). Maar ik geef niet op, ha! Alhoewel het soms wat deprimerend werkt als mensen je kwade blikken toewerpen daarom. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Yesssss. 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dag oude bekende. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wees gegroet, mijn vriend :Y)


    -