• Geen idee waar dit hoort

Oké ik had dus twee weken geleden het luxe probleem dat ik kon kiezen uit drie baantjes. Ik heb gekozen voor de laatste omdat die mij het meest aanspraak. Het gesprek was op donderdag en de vrouw met wie ik het gesprek had ging de woensdag daarop (afgelopen woensdag) dus op vakantie. Tijdens het gesprek hadden we het erover wanneer ik dan zou kunnen beginnen.
    "Ik hoop volgende week," zei dus. (deze week). "Moet even kijken hoe het zit met de planning."
    Krijg ik vandaag mijn contract binnen met als startdatum: 11 juli! En daar ben ik best wel pissed om. Voelt een beetje als karma, omdat het niet zo lekker ging met afzeggen van één van die andere baantjes, ha. Maar alsnog... dit is toch niet eerlijk? D: Als ik dat van tevoren had geweten had ik dit niet aangenomen. Zou ik daar maandag over kunnen bellen of heeft dat geen zin meer? ):

Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

Oké, dit is dikke prut D: Ik had die keuze ook; drie baantjes. Uiteindelijk doe ik er nu tweee van de drie gecombineerd en ik heb gelukkig de juiste keuze kunnen maken.

Eventueel kan je wel terugbellen? Hangt er vanaf hoe 'niet lekker ging met afbellen' precies ging. Als ze nu echt iets hebben van 'bah, die moeten we zeker niet hebben nu' dan zou ik het zo laten, maar als je denkt dat het nog zou lukken; waarom niet? (:

Langs de andere kant moet je voor jezelf uitmaken of je een maand wilt wachten of nu al wilt beginnen, maar dan bij een baantjes dat je minder aansprak.

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Dit klinkt serieus als karma. D:
    Ik heb geen goede raad, helaas. :c

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Woah :/ that sucks, een nee heb je ja kun je krijgen. Dat zegt m'n mentor altijd. :Y)

"If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

Ik heb hetzelfde probleem. Ze hadden bij mijn nieuwe baan gezegd dat ik zou worden ingeroosterd op de dagen dat ik beschikbaar ben. Dus ik heb mijn vorige baan opgezegd en nu ben ik deze maand voor 3 dagen ofzo ingeroosterd.

Ik zou wel gewoon bellen

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one