• Hoihoi!

    Heb jij altijd al in Illea willen wonen? In America's voetsporen treden en aan de Selectie meedoen?
    Dat kan!

    Om verwarring te voorkomen, hieronder even een begrippenlijst.


    Kaste: rang
    Illea: land waar De Selectie zich in afspeelt
    America: Hoofdpersoon van De Selectie


    Hoe gaat het spel in zijn werking:
    Iedereen blijft de hele wedstrijd betrokken bij het spel. Aan het begin krijgt iedereen de keus uit een aantal Kasten.
    Keus? Ja, dat lees je goed. Iedere kaste heeft namelijk een andere taak.
    Mocht je geen taak willen, krijg je de kaste Acht. Dat is de enige kaste zonder taak. Kijk even beneden voor alle kasten de taken.

    Als ik tien deelnemers heb, heb ik een leuk inschrijfformulier voor jullie. Dit is dus de eerste opdracht. Voor dit formulier zul je drie dagen de tijd krijgen.
    Hieruit zal ik een keus maken en zes van de tien kandidaten zal De Selectie mogen betreden! Dit wordt dus een soort Elite.


    Ik zit niet in De Selectie! Lig ik nu uit het spel?
    Nee, niet helemaal. Je kunt niet meer winnen, maar je hebt nog steeds een kaste en een taak.

    Ik zit in De Selectie! Wat gebeurt er nu?
    Gefeliciteerd! Je bent nu een Drie, maar je krijgt niet de taak van een Drie. Deze zijn voor de afvallers, om ze bij het spel te betrekken.
    Op het moment dat De Selectie is begonnen, zit je pas echt in het spel.

    Wat moet ik dan doen?
    Je moet schrijven. Iedereen krijgt een schrijf-opdracht, verwant aan De Selectie. Deze lever je in en dan zal ik afvallers uitkiezen.
    Wat gebeurt er als ik de opdracht niet op tijd inlever?
    Als je de opdracht niet op tijd inlevert, krijg je een Kaart. Een groene kaart krijg je als je 1-3 dagen te laat bent. 4-6 dagen is een Gele Kaart. Een week is een Rode Kaart.
    Mits je een goed excuus hebt natuurlijk. (Let op: 'ik had geen zin' of: 'geen inspiratie' is GEEN geldig excuus.)
    Het werkt net als met voetbal: twee keer groen is geel, twee keer geel is rood, en met rood lig je uit het spel.
    Afhankelijk van de opdracht, zul je 5-7 dagen de tijd krijgen voor een opdracht. Er zal over het algemeen altijd een afvaller zijn, meestal meer, maar als ik niet kan kiezen, blijft iedereen in het spel.
    Er zullen dus zo'n 6 rondes zijn.
    Als je uit De Selectie bent gegooid, krijg je geen taak meer.

    Hoelang zal het duren? Dat ligt aan het aantal deelnemers. Bij twintig deelnemers (dus 10 in De Selectie), ga maar uit van zes weken na het kiezen van de deelnemers.


    Er zal ook een aparte story over zijn die ik schrijf. Dit zal gaan over het verhaal van Quizlet's Selectie.

    Wat kun je winnen:
    Ten eerste een leuke promotie op mijn pagina, ten tweede mag je jezelf prins/prinses van Illea noemen.
    Ten derde win je natuurlijk ook in de story!

    Hieronder zal ik de kasten en de bijbehorende taken plaatsen.


    Eén - Hiervoor kan je niet kiezen. Dit ben ik, de spelleider, en de uiteindelijke winnaar van het spel.

    Twee - paleiswachten. Voor je je stukje naar mij stuurt, stuur je het eerst naar een Twee. Zij controleren of het aan de regels voldoet.

    Drie - leraren. Zij geven je tips bij je verhaal.

    Vier - boeren & boerinnen. Zij mogen stemmen !

    Vijf - Muzikanten en artiesten. Zij geven mij tips over hoe ik de story leuker kan maken.

    Zes - Bedienden. Zij staan dichtbij de kandidaten en helpen me met het uitkiezen van de kandidaten en de beste stukjes.

    Zeven - zij helpen me met het kiezen van nieuwe thema's.

    Acht - geen taak.



    Dus, lieve Quizlet-burgers, waar wachten jullie nog op?!
    Schrijf je nu in!

    Xx
    Gaterne


    mijn toestemming:
    Hey Gaterne,

    Je wedstrijd is helemaal in orde, dus hierbij krijg je toestemming om je wedstrijd te starten!

    Vergeet niet dat als er drie weken niet meer is gereageerd door jou, het topic zal gesloten worden. De wedstrijd mag maximaal vier maanden duren. Indien je extra tijd nodig hebt, mag je mij of Ledecky een berichtje sturen met de vraag je wedstrijd te verlengen.

    Veel plezier met het organiseren!

    Groetjes,

    Rubin
    Wedstrijdmoderator


    De story: klikk

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 7:21 ]

    Polovina schreef:
    Ik zou wel mee willen doe, maar ik heb een vraagje. Als je gekozen wordt om deel te nemen aan de selectie en in een van die rondes afvalt, heb je die taak dan nog steeds of vervalt die taak dan per direct?

    Nee, de taken worden verdeeld nadat je bent Geselecteerd. Maar als je eruit ligt mag je zelf kiezen of je nog een taak wilt of niet.
    Leuk dat je mee wilt doen trouwens!

    Aurea schreef:
    (...)
    Nee, de taken worden verdeeld nadat je bent Geselecteerd. Maar als je eruit ligt mag je zelf kiezen of je nog een taak wilt of niet.
    Leuk dat je mee wilt doen trouwens!


    Oké, de naam van mijn misschien kandidaat voor de selectie wordt dan Agnete Salome en mijn voorkeur wordt kaste 2.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Oké, de naam van mijn misschien kandidaat voor de selectie wordt dan Agnete Salome en mijn voorkeur wordt kaste 2.

    Leuk!

    Naam: Ivelina (Ivy)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Ivy is niet heel meisjesachtig, maar ook weer niet heel stoer. Een beetje ertussen in. Ze houdt van mode, paarden(ze heeft ook een eigen paard) en lezen. Ze is best bijdehand maar niet brutaal. Ze heeft het liefst jongens als vriend, maar heeft ze dat niet zo veel omdat de jongens die bij haar op school zaten best wel irritant waren. Ze kan soms best dwars doen, maar over het algemeen is ze erg aardig. Ze wil ook geen vrouw zijn die een man nodig heeft.
    Haar ouders hadden haar als verrassing opgegeven voor de selectie. Ivy was best boos toen ze dit hoorde, maar niet voor een hele lange tijd. Ze had gepland dat ze gewoon mee zou doen en zou zorgen dat ze eruit geschopt werd. Alleen begon Ivy iets voor de prins te voelen....
    Kaste: 4
    Broers of zussen: 1 zus
    Relatie(liefde): geen.

    Ik wil héél erg graag meedoen!

    ElfjeIvy schreef:
    Naam: Ivelina (Ivy)
    Leeftijd: 18
    Uiterlijk:



    Karakter: Ivy is niet heel meisjesachtig, maar ook weer niet heel stoer. Een beetje ertussen in. Ze houdt van mode, paarden(ze heeft ook een eigen paard) en lezen. Ze is best bijdehand maar niet brutaal. Ze heeft het liefst jongens als vriend, maar heeft ze dat niet zo veel omdat de jongens die bij haar op school zaten best wel irritant waren. Ze kan soms best dwars doen, maar over het algemeen is ze erg aardig. Ze wil ook geen vrouw zijn die een man nodig heeft.
    Haar ouders hadden haar als verrassing opgegeven voor de selectie. Ivy was best boos toen ze dit hoorde, maar niet voor een hele lange tijd. Ze had gepland dat ze gewoon mee zou doen en zou zorgen dat ze eruit geschopt werd. Alleen begon Ivy iets voor de prins te voelen....
    Kaste: 4
    Broers of zussen: 1 zus
    Relatie(liefde): geen.

    Ik wil héél erg graag meedoen!


    Leuk dat je je inschrijft!

    Moet ik nu ook mijn personage uitschrijven zoals ElfjeIvy?


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Mt


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.

    Polovina schreef:
    Moet ik nu ook mijn personage uitschrijven zoals ElfjeIvy?

    Nee hoor, niet verplicht!

    Drie weken niet gereageerd in wedstrijdtopic -> Slotje.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.