• Damn!
    Moet je dit zien:



    een homo ok maar emo ik haat ze letterlijk ga je zelf van kant maken kk emo ik haat ze en snij je zelf in je pols als je emo bent en laat het dan open fucking emo sterf alsjeblieft bij voorbaat dank

    Dat schreef een zot op een filmpje van een homo, die fan is van TH. Damn?! Ga je anders een leven zoeken ofzo >< maar dat is lager dan de grond hoor.



    http://www.youtube.com/watch?v=ObrO5FdWT9w

    O_o

    omgosh

    jaah egt he warom zoveel tijd bestedan aan iets wet je niet leuk vind of mag!!!

    aargh egt zooo...,,, hebergeenwoordenvoor:S
    XX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    like wtf.
    mensen moeten ook áltijd zo bot doen als het om TH gaat --'


    -

    Dat soort mensen - Sirieus.
    Door zo'n reactie te plaatsen verpest je gewoon een halve minuut van je leven 8D
    Als je het toch al haat waarom besteed je er dan aandacht aan. -.-'
    Welk filmpje is dat trouwens?
    Die van Ik hou van sterretjes?


    Mew <3

    OMG Ô_o


    I am an idiot, I move.

    Dat soort mensen - Sirieus.
    Door zo'n reactie te plaatsen verpest je gewoon een halve minuut van je leven 8D
    Als je het toch al haat waarom besteed je er dan aandacht aan. -.-'
    Welk filmpje is dat trouwens?
    Die van Ik hou van sterretjes?

    Ja, die. Echt respect voor die gast..

    Echt zielig als je dat gaat schrijven O.o
    trouwens dylan is geniaal respect voor hem!

    aaahmomg. ;o


    AAP

    Nouja, ik kan me ergens wel iets bij voorstellen. Ik haat die wemo's die maar zeiken en zeiken dat ze zich snijden en dat ze lelijk en dik zijn en dat ze dood willen enzo. Dus ergens kan ik me wel vinden met hem. Maar, niet alle emo's zijn zo dus.


    Life is hard and then we die

    Zulke reacties worden aan de lopende band op YT geplaatst helaas.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat gaat er naar toe met dese wereld..


    We can only learn to love by loving.

    helaas pindakaas, zolang er haters en geen vredelievende mensen op de wereld leven zal dit altyd gebeuren ^^


    I see sunset in your eyes

    dat is toch dat filmpje van; ik hou van sterretjes?
    hy is niet eens homo.(: maar van die haat kan je niks zeggen, iedereen is anders, andere gedachten, andere looks(:


    your eyes are like stars in the night.

    Laat hem gewoon, dan is de lol voor hem er ook af

    (...)
    Ja, die. Echt respect voor die gast..

    Oh die. Een vrienden van een vriendin van mij is vrienden met hem 8D
    CUPCORE [vriendin van die vriendin] zei: 'hij had een filmpje op myspace gezet. in die tijd had hij nog een vriend. die was wel heel verwijfd en dylan ging m om te pesten na doen. die vriend kon de humor er niet van inzien dus had dylan dat filmpje er weer van af gehaald.
    maaaaaaaaar ondertussen hadden andere mensen dat filmpje er al vanaf gehaald en hebben ze de tekst bewerkt enzo. :Y)'
    dus ofzo:']


    Mew <3