Geen echte natuurlijk, maar ik verveelde me en besloot om wat voetbaltruitjes voor quizlet te maken
Hier is ook het zeer simpele logo:
Als iemand een beter logo kan maken, mag dat altijd.
Terwijl ik dit maakte kreeg ik ineens het idee om dit te gebruiken om een Quizlet F.C. te maken in Football Manager, maar daarvoor heb ik jullie hulp voor nodig!
Eerst wat 'administratie':
Uit welke stad komt Quizlet, is het waar de server gelokaliseerd zijn, waar Rutger woont, of hebben jullie een ander idee?
Quizlet F.C. zal beginnen in de tweede klasse van Nederland aan het begin van het 2015/2016 seizoen, maar welk team vervangen we? Stem hier of hier.
De spelers:
Elke ploeg heeft natuurlijk spelers nodig, dat worden jullie! Hieronder staat een lijstje dat je moet invullen om een speler te worden bij QFC. Het leukste is als je je eigen gegevens gebruikt. * is verplicht.
Lijst van posities:
Lengte is niet verplicht(en gewicht mag niet op Q), als je ze niet invult kiest het spel ze willekeurig.
Er komt ook een story waar je kan volgen hoe het team en de spelers het doen.
Alle attributen zullen trouwens ook willekeurig gekozen worden, tenzij je vindt dat je een echte vrije trap expert bent of geweldig kan tackelen, dan houd ik daar rekening mee.
Ik heb besloten om mijn spreadsheet te delen, dan kan je als je wil je gegevens direct hier inzetten en dingen aanpassen
[ bericht aangepast op 21 mei 2016 - 20:48 ]
Mijn username is een kopje, geen plaat