Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
Schrijf hier dan alles van je af.
Lekker puberaal over crush praten is zowel geweldig als ontzettend zenuwslopend. Waarom ben ik ook al weer een tiener want ik zuig in het zijn van een tiener
Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.
Mijn favoriete juf van de basisschool is overleden. Ze heeft jaren tegen kanker gevochten en nu verloor ze. Mijn oma is gister nog op bezoek geweest en heeft gezegd dat ze mijn favoriete juf was. Ze vroeg of ik nog steeds met planten bezig was. En ja, dat ben ik zeker. Allemaal van haar geleerd. Bedankt lieve juf voor de tijd dat ik je mocht meemaken.
Wat een terugslag weer.. Godverdomme, ik had er al geen zin meer en nu kan mijn zus niet eens komen.. Kan het gewoon niet overgeslagen worden want ik ga me toch niet jarig voelen op die dag, dat voel ik nu al.
Chizuru schreef:
Mijn favoriete juf van de basisschool is overleden. Ze heeft jaren tegen kanker gevochten en nu verloor ze. Mijn oma is gister nog op bezoek geweest en heeft gezegd dat ze mijn favoriete juf was. Ze vroeg of ik nog steeds met planten bezig was. En ja, dat ben ik zeker. Allemaal van haar geleerd. Bedankt lieve juf voor de tijd dat ik je mocht meemaken.