• Mijn ouders zijn vandaag 25 jaar getrouwd, maar ik heb geen enkel idee wat ik hen cadeau kan doen. En voordat jullie beginnen af te vragen hoe vreselijk ik als dochter wel niet ben: ik zit nu op kot en zal ze vrijdag pas iets kunnen geven (en uiteraard bel ik dadelijk naar huis om hen dik te feliciteren). Echter, ik weet niet wat ik hen cadeau ga doen. Ik wilde iets van een plant doen, maar rarara, dat blijken mijn zusje en opa al te gaan doen. Dus, dan wil ik iets anders doen. Toen dacht ik aan echte Belgische Leonidas chocolade mee te brengen, echter, de chocolade van moederdag is waarschijnlijk nog niet op. :')
    Mijn tante en ik gaan nog een hele dag organiseren voor hen, dus daar zal al een deel geld aan gaan zitten, dus ik zal voor vrijdag te denken aan een cadeau van 15,-. Maar wat. :')
    Please help mij. Ik heb hopeloos.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien kun je zoeken naar twee leuke tassen (om uit te drinken) en daar dan nog allemaal kleine cadeautjes instoppen, als een soort van goodybag?


    You are my piece of paradise.

    Iets huishoudelijk dat ze nodig hebben (: altijd handig!

    Beter iets nuttig kopen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn zus en ik hebben toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren een bos bloemen met een kaart gegeven, waarin een zelfgemaakte te goed bon zat voor een leuk uitje met z'n vieren in de vakantie c:


    Happy Birthday my Potter!

    Super leuke ideeën allemaal! Ik heb net even naar huis gebeld. (Blijkbaar het enigste tijdstip waarop ze allebei thuis zijn.) En ze willen een of andere tekening? Maar ik moest zijn zusje vragen.
    Enfin, anders zal ik eens de stad in gaan om die dingen te zoeken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kijk altijd op vakantieveilingen voor een leuk dinertje. ;3 Meestal heb je al een 3 gangen menu voor iets van 15 euro.


    Your make-up is terrible