• Sinds een week of twee valt quizlet bij mij en nog 1 user regelmatig uit. Wij vinden dit heel vervelend dat dit telkens gebeurt. Soms kan ik er niet eens opkomen terwijl quizlet het 20 minuten later wel weer doet. Ik moet heel lang wachten voordat de pagina op is gestart en vaak zonder resultaat. Dit is erg vervelend en ik vraag me dus af heeft dit een reden, wie heeft dit probleem nog meer en kan er wat aan gedaan worden?

xox Renée&Kim!<3

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Heb ik ook een paar keer per avond de laatste tijd ja. =[
    dan zegt ie dat de pagina niet bestaat enzo.. x_O
    ik irriteer me er dood aan.

da heb ik ook,, is egt heel iri!!

Ik heb het door gegeven aan Rutger en ik hoop dat hij snel een oplossing heeft! ;)

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Gebeurt heel de dag maar vooral zondagavond - dan zijn de meeste users online

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

bij mij ook.. soms loopt letterlijk gewwoon me laptop vast. dat is zoo irri en dan moet ik eerst 30 min wachten voor dat dat ding naar de volgende pagina wilt

Some angels have no wings.

Meestal moet je gewoon op vorige klikken en dan een 10 à 20 seconden wachten en dan terug klikken, en meestal werkt het dan wel.

Alle bij mij toch

everything you imagined, and more...

Dat heb ik al sinds ik hier ben ingelogd ^^'

Life is hard and then we die

Dan zegt ie 'Pagina kan niet worden weergegeven.' Dan heb ik zoiets van: Laat me nou op dat forum, damnit!
    Ik hoop van harte dat Rutger hier wat aan kan doen.
    Theorie: Het systeem wordt trager naarmate er veel users op komen?

dat heb ik dus ook!:S>.< misschien is dat het?
    I don't no!

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

Ik had het een tijdje geleden op mijn comp in me kamer maar die is ook heel sloom.
    En soms werkt het forum bij mij niet, dan komt er 'Pagina kan niet worden weergeven'
    Maar zovaak hb ik het nii

Heb ik ook vaak. Soms tot 3 keer per dag,heel lang

ik heb tot nu toe ng nergens last van

mrjaa, het zal vast binnenkort ook wel bij mij gebeuren -.-

I solemny swear i am up to no good

Dat is meestal bij iedereen op hetzelfde moment. Vet irritant. ><

Sing the song of the stars for me.

Dat gebeurt bij mij ook vaak. Iedere dag wel een paar keer ö Best wel vervelend ..

Listen to what we're not saying..

Me 2
    Elke dag bijna, en dan zit ik daar te wachten, tien minuten en dan is Q uit gevallen ik word er echt gek van, heel soms komt er wel een pagina van Q dan

Live life limitless.

Bij mij ook!
    Soms zelf twee keer op een avond, en ik wordt er MAF van --'
    En dan zitte da te vernieuwen en na een tijdje komt da er wel weer, maar da's kei irri :S