Quiz van de week:
Kun jij ook je N.E.W.T's halen voor Care of magical creatures?
Je bent geslaagd voor je O.W.L.!
Het einde van het zevende jaar op Hogwarts komt in zicht en je hebt het hele jaar hard gestudeerd voor je N.E.W.T's.
Zonder N.E.W.T's geen diploma...
Heb je goed genoeg geleerd om straks die topbaan te krijgen bij het ministerie?
nu doen
Topic van de week:
Uit eten in Maastricht, aanraders?
Story van de week:
Purple bruises, faded scars and fresh cuts 5 Seconds of Summer
[center] If I could have just one night, to be with you, and make it right. What we were, and what we are, its hidden (lees verder) Poll van de week: Vind jij het eigenlijk wel terecht dat Oekraïne het ESF '16 heeft gewonnen? - Nee! Het was een flutlied. - Ik heb het niet gezien. - Ik heb wel wat anders om me druk om te maken. - Ja! Van mij mogen er wel wat meer politieke nummers in het ESF. Foto van de week: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=266145 Gedicht van de week: De laatste punt Mijn kleine, tere hartje wordt het vele draaien moe de harde schijf kapot aan zijn laatste dagen toe Mijn back-up behoedt me van amnesie of alzheimer opslaan wordt me te veel het geheugen wordt steeds kleiner Mijn zwakke pixels willen hun uitgeputte oogjes sluiten tot op het bot versleten en op nietig donkerte stuiten Mijn woorden spreken een haast stotterende taal maar vormen korte zinnen mijn futiele levensverhaal RPG van de week: [200 EN] Manhattan's Elite - Rollentopic Lijstje van de week: 10 dingen die leuk zijn aan skireizen |
Dit is mijn signature...