Hellleu Quizlettertjes
Aangezien de meesten onder ons studenten (incl. middelbaar) zijn leek het me wel handig om een topic te openen voor en over studentenjobs en jobstudenten.
In dit topic mag je alles posten over jouw studentenwerk. Je mag ook vragen stellen, je mag inspiratie opdoen om ergens te gaan werken. Je mag je werk ophemelen, je mag klagen, zagen, schelden op je baas,... als het maar met studentenjobs te maken heeft.
How about lonen?
Je mag je loon posten, maar controleer wel of dat mag van je baas/bedrijf. Je kan niemand verplichten zijn of haar loon op te noemen als die persoon dat niet wilt.
Overbodige vermelding? Misschien, maar verloning is een moeilijk onderwerp voor sommigen.
StanLee// Felicia // 20 // Rusthuis // Verpleegster
WlLD// Laurianne // 20 // A.D. Delhaize // Kassierster / rekkenvuller
Golden_Ratio// Tirza // 16 // Jumbo // slagerij afdeling
Toda// Leah // 15 // Minigolf Deurne // Verschillende taken
Metamorphoses// Qing // 16 // Apotheek // Jeugdtrainer // Serveuse
Mignon// Lotte // 19 // Verzorgingshuis // Keuken (+ incidenteel restaurant)
Het lijkt me wel handig om alle jobstudenten op te lijsten. Het enige wat ik moet weten als je op de lijst wilt is: username // naam // leeftijd // bedrijf // eventueel functie of afdeling.
Groetjes,
Jarne
Ik zal even mijn eigen zegje doen.
Ik werk als jobstudent in Plopsaland De Panne op de afdeling operations. Wat houdt dit in? Attractiebediening, toegangscontrole, begeleiden theater en events, parking, schoonmaak, onthaal, kassa.
Ik verdien een gemiddeld loon in België, maar krijg wel redelijk wat extra. Vanaf een bepaald aantal dagen bijvoorbeeld een premie die oploopt, abonnement voor alle Plopsa parken, slechts de helft voor eten en drinken in het park en ook nog eens reisonkosten. En als ik wat slim reis kan ik op dat laatste erg veel winst maken.
Ohh, en in de zomer gratis kamperen.
Doe ik mijn werk graag? Ja! Om te beginnen ben ik met twee interesses bezig: pretparken en Studio 100. Daarbij is de werksfeer gewoonweg top! Toffe bazen en collega's, afwisselend werk,...
Het is een afstand die ik moet afleggen, maar ik krijg echt heel veel.
[ bericht aangepast op 14 mei 2016 - 12:33 ]
We will not be quiet, Stonewall was a riot!