Dat heb ik ook soms wel, dat het niet klopt. (:
Dan activeer ik een nieuw hoofdstuk en klik ik er niet op, of één keer en als ik online kom zie ik dat er staat: 12x gelezen en als ik doorklik naar 'lezers', staan er maar 2 + ikzelf. Misschien dat er mensen zijn die daar erg veel keren op klikken, ik weet het niet. Maar daarnet had ik wel voor dat ik activeerde en er niet in de leesmodus had naar gekeken en ineens kwam er in de bewerkmodus x1 gelezen op, in plaats van 0x en ik klik eens om te kijken wie en ik zie mezelf staan, terwijl ik het helemaal niet gelezen had. Dus soms vind ik het ook raar.
Maar goed, dat ze chronologisch niet kloppen, dat is normaal. (:
Soms nemen mensen gewoon eens een kijkje bij het laatste hoofdstuk, of klikken je lezers meerdere keren op de link van het hoofdstuk, omdat ze het nog niet volledig hadden gelezen, of omdat ze nog geen reactie hebben geplaatst. Soms kijken mensen ook eens terug, wat er in het vorige hoofdstuk ook alweer gebeurd was, wanneer ze het niet meer goed kunnen herinneren en soms weten ze het wel nog. Ook hangt het af van hoeveel je zelf denk ik het herleest in de leesmodus (om reacties te lezen, om het nog eens na te kijken, om te controleren hoeveel keren het écht al gelezen is en wie die lezers zijn, ect.), of als iets echt heel goed en prikkelend is, dan heb ik ook wel af en toe de neiging om het nog een keer terug te gaan bewonderen, om er een tweede keer van te genieten of om of eens te analyseren wat voor techniek het dan precies zo goed maakt, om eens wat bij te kunnen leren. (:
[ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 19:30 ]
Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.