De laatste tijd ben ik echt super onzeker geworden over mijn vrienden en mijn leerwerk. Daarnet had ik een vriendin een bericht gestuurd op FB dat ik waarschijnlijk op kot zou blijven leren, maar dat ik een uur eerder af zou komen voor de les als ze wilde lunchen. En nu stuurde ze een bericht terug dat ik dat zelf moet weten. (via een omweg, eerst zei ze dat ze om 9u in de bib zou zijn. uh, oke, niet het punt, maar enfin.) Volledig logisch en al, maar waarom flip ik dan nu uit?
En laatst zouden we met een paar vriendinnen naar een concert gaan 's avonds en die middag ervoor sloeg ik mentaal ook helemaal op tilt. Achteraf bleek het helemaal voor niets te zijn, en was het meer dan gezellig.
Maar aaaah, ik word hier gek van. Ik bedoel, mijn vriendinnen vinden met nog steeds leuk en alles, en rationeel weet ik dat ook, maar steeds voel ik mij zo vervelend erover. En het is echt is van het laatste half jaar, maar de laatste maanden is het erger. (We zijn al ca. één tot anderhalf jaar bevriend) Wat moet ik doen? Ik heb al genoeg waar ik mij mentaal zorgen om moet maken, ik kan dit er niet nog eens bij hebben.
[ bericht aangepast op 9 mei 2016 - 22:25 ]
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt