• Hoihoi!

    Ik had geen idee waar ik dit topic neer moest zetten, dus als het verkeerd staat, bij voorbaat mijn excuses.

    Zoals de meeste van jullie wel weten ben ik een enorme boekenwurm. Hoe meer boeken, hoe beter. Alleen, andere mensen weten het ook, alleen weten niet welke boeken ik al heb. Wat ertoe resulteert dat ik nu vier boeken nu dubbel heb. Allemaal leuk en wel, maar ik heb de ruimte op mijn uitpuilende boekenplank nodig voor andere boeken. Ze zijn in een hele goede staat en minder dan één keer gelezen (soms erin gebladerd maar dat is het). Ik heb ze al op marktplaats gezet, maar daar reageerde niemand. Heeft iemand hier een idee waar ik ze te koop aan kan bieden?

    (Voor de geïnteresseerden, het gaat om (Schim en Schaduw; Leigh Badugo (IJzerlegendes; Julie Kagawa (Offergave; Julie Kagawa (Shinu; Jonas Boets )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Bol.com misschien?
    Daar wordt waarschijnlijk sneller naar boeken gezocht.

    Angewomon schreef:
    Bol.com misschien?
    Daar wordt waarschijnlijk sneller naar boeken gezocht.

    Zover ik weet is het niet mogelijk om op Bol advertenties te plaatsen..?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Misschien via een boekengroep op Facebook?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Misschien via een boekengroep op Facebook?

    Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken, maar om dan met maar vier boeken aan te komen zetten vind ik ook zowat.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Er zijn een aantal Facebookgroepen over Young Adult boeken, waar ik deze boeken vaak zie langskomen. Dus ik zou daar eens een poging wagen! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Misschien is het handig om een lijst online te zetten met al je boeken?
    Het is een hels karwei om alles over te typen maar t spaart wel geld :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Zover ik weet is het niet mogelijk om op Bol advertenties te plaatsen..?

    Niet? Ik heb wel eens schoolboeken via Bol verkocht. Maar misschien is dat anders. Ik heb geen idee.

    De slegte koopt boeken in, niet waar?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    JarnesPotter schreef:
    (...)
    Zover ik weet is het niet mogelijk om op Bol advertenties te plaatsen..?


    Je kan ze toch tweedehands te koop aanbieden op bol.com?
    Je kan geen advertenties plaatsen, maar je kan het boek daar wel aanbieden..


    It's never gonna happen, Guys.

    Patholoog schreef:
    De slegte koopt boeken in, niet waar?


    Dan krijg je er wel echt barweinig geld voor.

    Ik zou doen wat Vikings aanraadt ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zou inderdaad gewoon op Facebook proberen :3, ik ruil online ook wel Is boeken met mensen, en een boek voor een boek is bijna nooit zonde.


    We've lived in the shadows for far too long.