• Misschien wil ik een OP verhaal schrijven hier op Q van ca 30K. Echter, ik heb totaal geen idee waarover ik het zal schrijven, of hoe en wat. Dus, dump hier een aantal ideeën. Ik ga hier niet letterlijk een verhaallijn oppikken, maar ik zoek meer iets om mij in een richting te sturen. (Voorbeeld: doe het op een kostschool, of schrijf over Indianen.)
    Dus, verzin er maar op los! Of vertel waar jij het liefste over leest. In ieder geval, alles is welkom!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Een verhaal over draken, lijkt mij wel leuk.


    Physics is awesome

    Dit heb ik een tijdje geleden gepost, het zijn gewoon verhaalideeën van mij die ik nooit heb uitgewerkt. Zie maar of je er iets nuttigs bij vind of het als inspiratie kan gebruiken.^^


    The soul needs autumn.

    Saorsa schreef:
    Dit heb ik een tijdje geleden gepost, het zijn gewoon verhaalideeën van mij die ik nooit heb uitgewerkt. Zie maar of je er iets nuttigs bij vind of het als inspiratie kan gebruiken.^^


    Ooh, dat is handig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wat is je lievelingsliedje (op dit moment)? Misschien kun je daar iets omheen bedenken.

    Of een liedje van Prince?


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Nog een inspiratie tip: ga naar Deviantart of weheartit of tumblr of ... en tik daar bepaalde zoektermen in (zoals bijvoorbeeld 'fantasy scenery' of 'novel cover' of 'novel inspiration). Wie weet kom je wel een afbeelding tegen die meteen een hele wereld voor je opent of je op zijn minst een idee voor een verhaallijn geeft. (:


    The soul needs autumn.