• SCHULD || SOTY



    ***

    Sergiu is een beschadigd man. De verdwijning van zijn broertje is hem niet in de koude kleren gaan zitten, en maakt dat hij een psychische strijd moet leveren, elke dag weer. Een psychische oorlog, die hem elke dag weer verder het ravijn in trekt. Wanneer Sergiu, in het bijzijn van zijn geliefde, wordt geconfronteerd met zijn verleden, wordt hij gedwongen de ware toedracht van de verdwijning uit de doeken te doen.

    ***

    Ken je dat? Stemmen in je hoofd?
    Ik klink vast paranoïde. Misschien ben ik dat wel. Misschien ook niet. Mijn psycholoog beweert bij hoog en laag dat ik psychiatrisch patiënt ben, maar ik zie dat anders. Ik voel me niet ziek. Ik voel me geen patiënt.
    Feit is wel dat ik de wereld anders zie. Hatelijk, jegens mij. En dat mijn broertje verdwenen is, doet daar niet veel goed aan. En ik voel me schuldig. Aansprakelijk – misdadig, misschien zelfs. Hoe je het ook noemen wilt, het is alsof er iets aan je knaagt, alsof de stemmen in je hoofd niets anders willen dan jou kapot maken. De angst om gezichtsverlies te lijden, is groot. Heel groot. En je kunt geen kant op. Geen kant. Alsof je bent gevangen tussen vier muren, die telkens weer dichterbij lijken te komen.

    ***

    Doet mee aan SOTY
    Releasedatum 20 april 2016
    Geëindigd …
    Genre: psychologische oorlog


    Slightly drunk.

    De samenvatting ziet er goed uit (:

    Hoofdstuk 1 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 2 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 3 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 4 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 5 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 6 is geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 7 en 8 zijn geactiveerd.


    Slightly drunk.

    Hoofdstuk 9 en 10 zijn geactiveerd.


    Slightly drunk.