• Twee keer per week ga ik in het universiteitszwembad zwemmen en daar is een badmuts verplicht. Nu, ik had nog van vroeger twee easy-peasy stoffen badmutsen liggen en die zijn gigantisch prettig. Echter, ik ben er ene kwijtgeraakt. En voordat ik er nog een kwijt raak, wil ik een reserve kopen. Ik heb al gegoogled en ik weet dat ze niet duur zijn, maar ik ben aan het twijfelen over de stof. Wat is het verschil tussen latex en siliconen? En is dit makkelijk aan te doen? Wat raden jullie aan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vond persoonlijk altijd siliconen veel prettiger. Het was naar mijn idee wat dikker dan latex? Maar not sure. Ik had iig altijd siliconen en dat werkte voor mij prima.


    Happy Birthday my Potter!

    Latex is rotzooi naar mijn mening. Zit niet fijn, scheurt snel en erg dun. Siliconen is veel beter!
    Het opzetten is even wennen; houd je haar droog anders is het lastig. Vaak staan er ook instructies bij hoe je hem het beste op kan zetten :]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Geen latex nemen. :') En opzetten is makkelijk als je haar in een dotje zit ofzo.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.