• Er was eens...

    Een tovenaar. De tovenaar was de baas van een koninkrijk. In dit koninkrijk leefden burgers die dol waren op muziek. Ook de tovenaar was dol op muziek. Zijn vrouw, de koningin, kon erg mooi de harp bespelen. Maar op een dag gebeurde er iets gruwelijks. Tijdens een concert waar de koningin speelde werd er een moord gepleegd. De koningin werd vermoord en de tovenaar was woedend. Hij beval zijn soldaten om de daders te vinden, maar ze kwamen terug met lege handen.
    De tovenaar gaf zijn volk de schuld. Hij riep: 'Altijd heb ik jullie beschermd. Ik heb jullie leven makkelijker gemaakt en nu beschermen jullie de moordenaar die mijn vrouw doodde? Als straf pak ik jullie iets af wat jullie dierbaar is! Uit elk gezin moet een kind naar voren stappen onder de 18 jaar. Wie niemand levert word vermoord! Uit die kinderen kies ik persoonlijk tien kinderen uit. Deze kinderen zullen voor altijd gevangen zitten in de snaren van de harp.
    En wat de tovenaar zei gebeurde en vanaf dat moment zaten wij vast in de harp..

    Gelukkig voor ons blijkt de harp niet een complete gevangenis te zijn. Telkens als iemand op de harp een liedje speelt opent zich een nieuwe wereld waar we doorheen kunnen lopen zolang er op de harp gespeelt word. Op het moment dat de kinderen in de harp werden opgesloten, gaat er ook een brief mee. Hierop staat dat er een manier is om uit de harp te komen. Daarvoor moeten ze een teleporter vinden in een van die magische landen. Zodra dat land is geweest, komt de teleporter nooit meer terug en zitten ze wel vast in de harp.
    Vastbesloten gaan de kinderen op zoek...


    Duss... leuk idee en zijn er mensen die mee zouden spelen??


    ~My Mind Is Free~

    Nee is t ni wat? Of meer wat ik zelf moet schrijven??


    ~My Mind Is Free~

    Misschien moet je even wat meer geduld hebben. Het is midden op de dag en de meeste zitten op school, dus je kunt dan niet verwachten dat je binnen 1.5 uur een reactie hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    > Slotje op aanvraag


    Happy Birthday my Potter!