• hoi ik zoek iemand die graag wil mee schrijven aan een verhaal met embry call.

    ik ben nog niet begonnen aan dit verhaal maar heb wel al een 'onderwerp / basis'
    het verhaal zou gaan over een meisje die samen met embry, quil en jacob in de klas zit en een vrienden groepje vormen ( ze zijn nog geen wolven).
    het meisje heeft verliefde gevoelens die ze nog niet wil toegeven aan zichzelf voor embry.
    maar op een dag valt hun vrienden groep uiteen en ziet het meisje stap voor stap de jongens verdwijnen.
    een tijd later keerden ze wel terug naar school maar de jongens negeerde haar voor dood.

    wat gebeurt er verder in het verhaal? wat als ze hun geheim teweten komt?

    lijkt het je leuk om mee te schrijven of heb je een idee voor dit verhaal? laat het me weten.


    xxx


    why does it rain rain rain down on utopia

    Ik ben wel toe aan een goed verhaal. :3 Ik ben ieder geval wel geïnteresseert.
    En het klinkt erg mysterious. Ik heb er (nog) geen ideeën voor. Maar het lijkt mij alsnog interessant.
    Ook omdat het met wolven te maken heeft?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    T_Rex schreef:
    Ik ben wel toe aan een goed verhaal. :3 Ik ben ieder geval wel geïnteresseert.
    En het klinkt erg mysterious. Ik heb er (nog) geen ideeën voor. Maar het lijkt mij alsnog interessant.
    Ook omdat het met wolven te maken heeft?


    hoi blij dat je geinteresseert bent, zelf is dit ook nog maar het enige dat ik heb, buiten een liedje dat me inspireert: heart by heart van demi lovato.
    zo wiezo wil ik niet iets dat veel voor komt, het moet nieuw zijn en niet voorspelbaar.


    why does it rain rain rain down on utopia

    Leuk! maar ehh, wat is embry call?? iets met wolven ofzo?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Hermelien_HP schreef:
    Leuk! maar ehh, wat is embry call?? iets met wolven ofzo?


    embry call is een personage uit de films van twilight


    why does it rain rain rain down on utopia

    Ik ben zelf niet zo'n voorstander van Cliché's dus dat komt wel goed uit op die manier, Ik heb twilight wel gezien, maar heb er niet zo'n erge aandacht aan besteed het echt te kijken.
    Anywho, is dat belangrijk voor het verhaal?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ik houuuuu van de wolfpack! Vooral van Embry! Het lijkt me een heel leuk idee dus als je iemand zoekt, ik schrijf graag mee!


    Real girls ain't Perfect and Perfect girls ain't Real

    arget3isil schreef op 17 april 2016 - 21:18:
    Hermelien_HP schreef:
    Leuk! maar ehh, wat is embry call?? iets met wolven ofzo?


    embry call is een personage uit de films van twilight

    tnx! maar, dan doe ik niet mee, want ik heb twilight niet gezien, veel succes!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    hoi hierbij wil ik laten weten dat ik een co writer heb gevonden voor het verhaal.
    toch wil ik iedereen bedanken voor de reacties.

    groetjes


    why does it rain rain rain down on utopia

    Ik zou ook wel willen mee doen. Gewoon een nieuwe ervaring van verschillende schrijfstijlen die samen botsen en een totaal nieuwe schrijfstijl ontwikkelen. En omdat ik geobsedeerd ben door mutholgische creaturen. Voornamelijk vampiers weerwolven en draken

    Ik zou ook wel willen helpen. Het lijkt me al een hele goede basis, hier kan je veel mee doen!!! Je bent al goed bezig!