• Maar niet heus, want respectievelijk de eerste is al een hele poos uitgestorven en de tweede .... nou ja, die wil ik ook niet in mijn achtertuin. Qing (Capybara) en ik (Monesi) hebben dus onze namen veranderd naar aanleiding van haar "ik zie, ik zie wat jij niet ziet" - topic, waar we een knaagdier moesten raden. Toen ben ik dus gaan opzoeken welke knaagdieren er allemaal bestaan en stuitte ik op de prachtige Josephoartigasia Monesi. Qing vond het oprecht heel interessante informatie, dus besloten we er ons namen in te veranderen.
    Aangezien Joseph al ingenomen was en Josephoartigasia te lang was, hebben we z'n kleinere broertje ontdekt: de Capybara. Die ik, zoals ik dus zei, ook niet graag als huisdier zou willen. :'D



    Er bestaat zelfs kunst van:


    Dus, hun uiterlijk terzijde, wat vinden jullie? :Y) En wat betekent jouw laatste username?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Een Capybara is nog wel cute, hoor! Het is gewoon een reusachtige hamster (cat) grootst levend knaagdier dat er bestaat


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Die beesten zijn ongelofelijk lelijk. Lol. Maar de namen klinken wel leuk.

    Mijne staat voor Mia Wasikowska, een prima ballerina in haar vak. (Ze is actrice, ga Jane Eyre kijken en wees het eens met mijn mening.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Monesi wordt wennen Leah. :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Wasikowska schreef:
    Die beesten zijn ongelofelijk lelijk. Lol. Maar de namen klinken wel leuk.

    Mijne staat voor Mia Wasikowska, een prima ballerina in haar vak. (Ze is actrice, ga Jane Eyre kijken en wees het eens met mijn mening.)


    Hahaha, ik schrok me ook rot toen ik Joseph voor 't eerst zag. :'D En is Mia Wasikowska niet ook die van in Tim Burton's Alica in Wonderland? Haar naam zegt me wel wat, namelijk. c:

    Charbonneau schreef:
    Monesi wordt wennen Leah. :Y)


    Haha, I know. :'D Gandhi keert zeker nog eens terug, want ik ben veel te trots op die naam. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monesi schreef:
    (...)

    Haha, I know. :'D Gandhi keert zeker nog eens terug, want ik ben veel te trots op die naam. ^^


    Jaaaa. Hoewel heel die film best wel fucked up is, vind ik dat ze zelfs daar goed speelt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik kende ze al! Ik heb heel misschien een fascinatie voor alles dat eigenlijk te groot is. Daarom wil ik een petitie beginnen om de moa vogel terug te brengen.



    En te bereiden.


    What would Emma do?