• HEB IK MIJN RIJBEWIJS, woooh.=3 Na twee jaar en een maand en drie weken kan ook ik zeggen dat ik mijn rijbewijs EINDELIJK heb. De tering he, meer dan 10% van me leven tot nu toe aan rijles besteed. Hoe dan ook jongens als jullie je leven veilig willen zijn rijd je vooral niet met mij mee als ik ooit met de auto naar een meeting ga.8'D De echte waaghals is natuurlijk meer dan welkom!(cat)

    En nu allemaal een stukje taart! (alhoewel ik een tompouce heb gehad vanmiddag.=3)

    Tast toe:






    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 19:27 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Virtuoso schreef:
    Oef, 140 lessen, dat is wel wat ja haha.
    Maar gelukkig heb je 'm nu en daar gaat 't om.
    Gefeliciteerd!


    Nogal ja, ik ga echt ontwenningsverschijnselen hebben met geen rijles neer haha.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Alleen schreef:
    Gefeliciteerd!


    Bedankt.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Spotgaai schreef:
    Ik dacht eerst even dat je moeder letterlijk een gat in haar hand had dus ik schrok me helemaal dood :') Maar gefeliciteerd!!


    Oh germ hahaha, dat was niet de bedoeling!8'D Bedankt.<3


    You were born original, don't die as a copy.

    Uso schreef:
    Gefeliciteerd!


    Bedankt.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Sable schreef:
    Gefeliciteeeerd!! Ik ben mega blij voor je ;3


    Jaaa, ik ook voor mij.8D Thanks.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Patholoog schreef:
    Aaah, nu kun je eens langs komen bij mij! :Y)


    Als ik een auto mag lenen.(':


    You were born original, don't die as a copy.

    Holy shit, ik ben net begonnen aan m'n rijlessen en langs de ene kant is dit bemoedigend, maar ook beangstigend.O.o

    Alleszins gefeliciteerd!!!


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is een behoorlijke lange periode zeg, maar dat moet het zeker waard zijn. Veel plezier met je rijbewijs!


    ©1998

    Gefeliciteerd! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Spotgaai schreef:
    Ik dacht eerst even dat je moeder letterlijk een gat in haar hand had dus ik schrok me helemaal dood :') Maar gefeliciteerd!!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    dooddoenervis schreef:
    Holy shit, ik ben net begonnen aan m'n rijlessen en langs de ene kant is dit bemoedigend, maar ook beangstigend.O.o

    Alleszins gefeliciteerd!!!


    Ik begrijp je helemaal.(': Aan de ene kant, iedereen komt er wel op een gegeven moment....aan de andere kant is het een dure en lange grap soms. Als je me in het begin had gezegd dat het zo'n lijdensweg zou zijn dan weet ik niet of ik begonnen was, maar ik ben blij dat ik het heb gedaan.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! *O*


    Bedankt.((:

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 22:03 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh wat leuk zeg!!
    Proficiat!!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful