Oké, ik ben hier even om te zeiken.
We zijn nu, 2 weken voor de meivakantie, eindelijk eens begonnen met voorbereiden voor de examens. Lekker op tijd ook. Hebben mijn leraren besloten om het enige oefenexamen van scheikunde voor dit jaar (we hebben een nieuw soort examen dus er is maar een oefenexamen gemaakt met onze stof) te gebruiken om te oefenen in de klas. We hebben nu dus een aantal opdrachten als huiswerk opgekregen dus ik ben er net aan begonnen.
Ik vind het gewoon zo'n kutgedoe want ik heb nog niet geleerd voor mijn examen, ik snap er helemaal geen ene flikker van en het lukt gewoon allemaal niet. Die uitwerkingen op examenblad zijn ook gewoon hartstikke kut en pfffff. Vooral ook heel erg fijn dat we het enige oefenexamen nu al maken terwijl we er nog niks van snappen ipv dat ze nu oude examens doen zodat ik dit in de vakantie kan maken, als ik in ieder geval geleerd heb.
Ik heb echt het gevoel dat ik die examens nooit ga overleven. En ik baal er zo ontzettend van omdat ik er gewoon niks van snap en ik een lerares heb die het uitlegt en dan op het einde erachter komt dat er niks van haar uitleg klopt en waaahhhh. Oh en wat er nog bovenop kan is dat ik een 4.7 heb gehaald voor een natuurkundetoets waar ik keihard voor geleerd had.
Zijn er nog andere mensen hier die ook examenstruggles hebben?
Dit moest er ff uit
It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...