• Ik wil graag twee filmseries gaan bekijken. (Star Wars en Harry Potter heb ik al gezien.) Nu, ik ben niet gek op films, maar deze films wil ik toch graag zien.
    Maar ik twijfel aan welke filmserie ik eerst ga kijken.
    *Narna: hiervan heb ik de eerste film al gezien en die was ontzettend geweldig! Maar ik twijfel of de rest ook zo leuk gaat zijn.
    *Marvel: Op 9gag verscheen een hele tijd terug eens deze post met de volgorde waarin alles gekeken zou moeten. Moet dit echt in de volgorde en moeten de series er tussendoor of zijn alleen de films goed?
    Dus, zijn deze filmseries aangeraden? En welke filmserie zal ik eerst kijken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Marvel sowieso.

    Narnia is heel mooi, maar ik moet zeggen dat het mij nooit echt in zijn greep heeft gehad. Ik zou je dus absoluut Marvel aanraden, hoewel dat wel veel meer films zijn, haha. :'D

    Die volgorde uit de 9gag post is waarschijnlijk prettig, maar je hoeft het niet per se in die volgorde te kijken, en je hoeft ook niet de series te kijken (Agents of SHIELD, Agent Carter en Daredevil) om de afzonderlijke films te kunnen volgen. Het is natuurlijk wel handig om bijvoorbeeld Iron Man I voor Iron Man II te kijken. :Y)
    Ik raad je ook aan om eerst wat films van afzonderlijke Avengers te kijken voordat je de gezamenlijke Avengers film probeert, want dat was het eerste van Marvel wat ik zag en ik kende geen van de personages, waardoor het toch wat verwarrend was. Nog steeds wel te volgen, want het is de bedoeling dat je iedere film ook met plezier kunt kijken als je helemaal geen achtergrond hebt, maar het is stukken leuker als je die context wel hebt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Marvel <3

    Salamon schreef:
    Marvel sowieso.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Marveeeeeeeeel.


    I live for the applause, you will die for it.

    Narnia. :Y)

    Although, de eerste vind ik heerlijk, de tweede bwahbwah en de derde is op zich geen slechte film, maar ze zijn de Narnia-feeling wat kwijtgeraakt. Wat erg jammer is, ofcourse.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28