Afgelopen week en deze week had/heb ik blok. Nu, sinds vorige blok is er aan mijn studievaardigheden gesleuteld, dus in plaats van mijn blok door te brengen met samenvatten, heb ik alles al gestructureerd en moet ik daadwerkelijk nu gaan blokken. Echter, dit lukt niet. Ik heb geen motivatie, ik wil simpelweg niet en het lukt ook niet. Het vak wat ik moet blokken heb ik vorig jaar al gehad en heb ik twee keer met een 9/20 niet gehaald. Bij alles wat ik lees is het zovan, dat weet ik al. Oké, fijn, ken ik het daarmee al?
Please help! Ik ben wanhopig. Ik wil echt goed gaan leren, en ik wil echt goed gaan studeren en alles, maar het lukt me gewoon niet. En de laptop weg leggen en alles doe ik al, daar hoef ik helemaal geen tips voor. Afleiding en alles, dat lukt allemaal. (Eigenlijk niet, maar dat weet ik.) Het gaat zich erom dat het blokken zelf, het stampen dus, niet lukt. (En daarmee bedoel ik zo: iets lezen, de tekst weg leggen en dat dan in je hoofd herhalen, of ergens apart opschrijven of iets. Dat dus.)
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt