• dus ik heb 2 gaatjes... maar geen last van en ze zijn niet erg ofzo en dat moet ik binnenkort laten doen en deze dame schijt in haar broek van angst.. zoals gewoonlijk bij de tandarts en aangezien ik er ook ooit 1tje heb gehad en dat niet fijn liep zoals het moes gaan ben ik dus echt bang om weer te gaan en die verdoving werkte de laatste keer ook niet geweldig... nu heb ik gehoord dat als je geen verdoving gebruikt het juist fijner is? in iedergeval heeft er iemand advies want ik ben als de dood voor de tandarts............

    en als dat nog niet genoeg is zijn mijn verstandskiezen ook goed onderweg... ik heb links behoorlijk pijn in mijn bakkes en ik weet niet of het boven of onder is... en het is nog niet dik aan het worden nja misschien een beetje maar je ziet het amper en ik weet niet wat ik daarmee aan moet..want het liefst blijf ik lekker met deze pijn leven dan dat ik naar de tandarts ga ..maar ik ga wel maar ben echt zo bang.............

    ik kan er serieus wakker van liggen ;$ iemand advies om het minder eng te maken?


    I just come to read

    Bij vullingen heb ik nooit een verdoving gebruikt, en ik heb nooit pijn gehad. Maar dat hangt af van het gaatje. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou zeker verdovingen doen haha en gaatjes vullen valt echt hartstikke mee! Als je eenmaal die verdoving hebt is eigenlijk de afterpijn worse, het lekkerste van een verdoving is gewoon het niets voelen, ik had zelfs dat ik bijna in slaap viel :') Al snap ik je angst echt helemaal, ik zit van te voren ook altijd te trillen maar geloof me het valt echt mee. Good luck (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Neem je Ipod/mp3 mee en vraag of je oortjes in mag doen en muziek mag luisteren tijden het vullen (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik heb ooit één keer een gaatje gehad maar dat vullen deed echt geen pijn. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb iedere keer weer een andere tandarts en gaatjes en iedere tandarts vult gaatjes weer anders. Bij de een doet t pijn en bij de ander niet. Je kunt natuurlijk ook gewoon eerst geen verdoving doen en later wel als het je toch te pijn doet. Doe ik altijd. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Meestal vallen gaatjes wel mee, soms kan het miss een beetje gek voelen maar echt pijn is anders! Don't worry! Het valt wss reuze mee! (En thanks nu heb ik dat stomme liedje weer in mijn hoofd xD)


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Meestal vallen gaatjes wel mee, soms kan het miss een beetje gek voelen maar echt pijn is anders! Don't worry! Het valt wss reuze mee! (En thanks nu heb ik dat stomme liedje weer in mijn hoofd xD)

    Mijn vader keek even mee en begon toen luidkeels te zingen :'D


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Elements schreef:
    Meestal vallen gaatjes wel mee, soms kan het miss een beetje gek voelen maar echt pijn is anders! Don't worry! Het valt wss reuze mee! (En thanks nu heb ik dat stomme liedje weer in mijn hoofd xD)


    hehe sorry (nerd)


    I just come to read