• dus ik heb 2 gaatjes... maar geen last van en ze zijn niet erg ofzo en dat moet ik binnenkort laten doen en deze dame schijt in haar broek van angst.. zoals gewoonlijk bij de tandarts en aangezien ik er ook ooit 1tje heb gehad en dat niet fijn liep zoals het moes gaan ben ik dus echt bang om weer te gaan en die verdoving werkte de laatste keer ook niet geweldig... nu heb ik gehoord dat als je geen verdoving gebruikt het juist fijner is? in iedergeval heeft er iemand advies want ik ben als de dood voor de tandarts............

    en als dat nog niet genoeg is zijn mijn verstandskiezen ook goed onderweg... ik heb links behoorlijk pijn in mijn bakkes en ik weet niet of het boven of onder is... en het is nog niet dik aan het worden nja misschien een beetje maar je ziet het amper en ik weet niet wat ik daarmee aan moet..want het liefst blijf ik lekker met deze pijn leven dan dat ik naar de tandarts ga ..maar ik ga wel maar ben echt zo bang.............

    ik kan er serieus wakker van liggen ;$ iemand advies om het minder eng te maken?


    I just come to read

    Bij vullingen heb ik nooit een verdoving gebruikt, en ik heb nooit pijn gehad. Maar dat hangt af van het gaatje. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik zou zeker verdovingen doen haha en gaatjes vullen valt echt hartstikke mee! Als je eenmaal die verdoving hebt is eigenlijk de afterpijn worse, het lekkerste van een verdoving is gewoon het niets voelen, ik had zelfs dat ik bijna in slaap viel :') Al snap ik je angst echt helemaal, ik zit van te voren ook altijd te trillen maar geloof me het valt echt mee. Good luck (flower)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Neem je Ipod/mp3 mee en vraag of je oortjes in mag doen en muziek mag luisteren tijden het vullen (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Ik heb ooit één keer een gaatje gehad maar dat vullen deed echt geen pijn. (: