Hoi Allemaal!
Ik ben begonnen met Nanowrimo. En ik ben nog op zoek naar wat inspiratie. Ik loop vast op de personages die ik in het verhaal wil stoppen, wat ik ze moet geven om 'leuk' te zijn.
Dus eigenlijk is vooral de grote vraag: Wie is jullie favoriete personage en waarom? Dat mag uit elke film/Serie of boek zijn. Maakt me helemaal niet uit.
Ik ken natuurlijk niet elke film of serie of wat dan ook, dus het zou heel fijn zijn als je een kleine beschrijving van je personage erbij kan zetten.
(Of het moet Harry Potter zijn, dan weet ik het wel (; ).
Mijn eigen favoriete personage uit een boek was altijd Lyra Belaqua. Zij was van zichzelf altijd heel erg avontuurlijk, stond op voor haar vrienden. Maar het allermooiste aan het personage was dat in het boek men de ziel op hun schouder droeg. Ze kon zelf in gesprek met het beestje op haar schouder (Pantalaimon), waardoor er interactie tussen het diertje en haar ontstond. Daar waren altijd de mooiste gesprekken tussen (':
[Ik wist trouwens niet precies waar ik het topic neer moest zetten, dus ik weet niet of hij goed staat?]
[ bericht aangepast op 2 april 2016 - 16:36 ]
It's never gonna happen, Guys.