Natuurlijk had ik mijn username gisteren al veranderd, maar voor 1 april vond ik het wel gepast dat er extreme verwarring was wie wie nou precies was. Vandaar een vrij laat aankondigingstopic. Als headmaster en moderator is het immers wel handig om herkenbaar te zijn c:
Ik, Dumbledory, Big D Fish, Headmaster van het befaamde onderwater Hogwarts en drager van de Elvis wand, ben dus Princess Anna of Arendelle, aka Lils/Lily/Thorns/Evans. Ik weet niet hoe vaak Dumbledory nog terug gaat komen, maar het bevalt mij eigenlijk wel. Ik kon stiekem ook maar amper wachten tot 1 april sinds ik had besloten deze username te gaan nemen. Het was nog wel even twijfelen tussen de Jilyfish en Dumbledory, maar ik ben een hele grote fan van zowel Dumbledore als Dory, dus tja.
Mijn Jily profiel staat overigens opgeslagen hoor, no worrvis. Echter zullen jullie het nu nog even moeten doen met combinaties van Dory en Dumbledore quotes. En voor de mensen die de vissenusernames vreselijk vinden:
Happiness can be found, even in the deepest of waters if one only remembers to just keep swimming
Dus, om het topic nuttig te houden, de belangrijkste vraag van jullie leven:
[ bericht aangepast op 2 april 2016 - 12:39 ]
Happy Birthday my Potter!