• Zoals ik al in een toppic had geopend ga ik mijn haar laten knippen. En vrienden hebben gezegd dat ik het moet laten doen zoals bill [ja lekker origineel Oo] bij rette mich omda het mooi zal zijn. Maar ik heb wel foto's maar niet de goeie foto dat ik aan de kapper kan laten zien zodat je zijn kapsel helemaal PERFECT kan zien zodat ze geen foute zouw kunne knippe ö Dus heeft er iemand goesting om mee naar foto's te zoeken waar je het kapsel gewoon perfect op kan zien ? n_n Is deze foto misschien duidelijk?^^
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=91330

(...)
    Jha kvin hem ook licht ma kga hem ni uitprinte ^^ kga hem op de computer late zien want die kapper komt lekker bij me thuis (a) whi prive kapper :') maar een van u foto's had ik ook in gedachte om te late zien n_n<3loveyou.

ghehe, oke. :]
    privekappers zijn koel. ^-^
    iig veel succes en hopen dat het niet verknipt word. x3
    en ik beveel je om een foto te laten zien als t af is. ^-^

(...)
    ghehe, oke. :]
    privekappers zijn koel. ^-^
    iig veel succes en hopen dat het niet verknipt word. x3
    en ik beveel je om een foto te laten zien als t af is. ^-^

Daarom heb ik dus bang he ö omda ik bang ben da die het helemaal ga verknippe of ga verprutse of wa dan ook ö ma mijn ouders zijn blij met die kapper dus ze zal er wel wat van kunne zeker x) maar ik zal u zeker een foto late zien ö buite als het TE lelijk is geworden x)