LupusBlackfyre schreef:
(...)
Nouja, ik hoor best wel vaak op Quizlet verhalen over dat er minder mensen komen op Quizlet en dat Quizlet steeds een stukje leger word (die berichten werden vooral vorig jaar geplaatst) en ik hoorde toen dat we met z'n allen een plan moesten bedenken om Quizlet leuker en interessanter moeten maken. Ikzelf begrijp dat ook wel, daarom leek het mij leuk dat mensen wat meer vrijheid hadden om hun profiel aan te passen. Je kan nu wel zeggen ''dit is geen profielen site'' maar ikzelf vind het anders best wel saai, de gewone, standaard Quizlet layout. Natuurlijk is het aan jullie over om dat te beslissen maar het was een kleine suggestie (-:
Ik, persoonlijk, geef liever niet de 'vrijheid' van html-codes. Mods mogen nu al genoeg mensen helpen die de site laten vastlopen of de lay-out kapot maken door html-codes of verkeerd ubb-codegebruik. Als Rutger ook nog eens html-codes en CSS-codes zou toestaan, gaan we nog meer moeten zoeken naar fouten die alles doen vastlopen en dergelijke. Ik ben daarbij ook geen IT-er of websitebouwer en zou me als mod dan ook veel liever bezig houden met modzaken dan mensen helpen met html en css waar ik zo goed als niets van af weet en me ook niet in wil verdiepen.
Zelf de lay-out kiezen van Q zal volgens mij ook niet gaan want Rutger heeft alles zo ingesteld dat alle blokjes met dingetjes zouden passen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de homepage waar rechts de online lijst, blok met social media en viral staat. Als je dat zelf kan instellen, gaat dat volgens mij veel te belastend zijn voor Quizlet zelf.
Edit: en in hoeverre zouden die codes en dergelijke dan compatibel zijn met de mobiele versie. Sommige codes die er goed uit zien op de desktoppage zien er nu al gek uit in de mobiele versie. Laat staan wanneer je zelf met blokken en dergelijke kan gaan schuiven. Wat gaat er dan wel niet fout gaan. Dat ging nu al fout. Daarom dat de homepage duidelijk ingekort is op de mobiele versie en bepaalde andere standaarddingen ook helemaal anders geïnstalleerd zijn moeten zijn omdat het anders niet werkte.
[ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 16:35 ]
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury