• Ik weet dat deze verboden zijn volgens de regels maar waarom eigenlijk?


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Het hoeft ook niet. Als je je gewone layout wilt houden kan dat als standaard en mensen die wel met HTML codes kunnen werken hebben dan de keuze om de layout op hun profiel te veranderen. (-:

    Het probleem is dat ik het dan wil leren, want dan moet mijn hele lay-out zijn zoals ik hem écht wil, dan ga ik er enorm veel tijd in steken om het te leren en het dan nog eens toe te passen. Ik ben verschrikkelijk


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ajin schreef:
    (...)
    Het probleem is dat ik het dan wil leren, want dan moet mijn hele lay-out zijn zoals ik hem écht wil, dan ga ik er enorm veel tijd in steken om het te leren en het dan nog eens toe te passen. Ik ben verschrikkelijk


    Het is eigenlijk heel erg simpel en makkelijk hoor. Je hebt ook youtube tutorials daarvoor (voor tumblr). Je verwijderd gewoon de hele HTML code van de layout en dan plak je die je graag wilt er op (je hebt websites met gratis layouts voor profielen). Natuurlijk als je het precies wilt hebben ben je wel eventjes aan de gang maar je hebt veel websites die je helpen.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Nouja, ik hoor best wel vaak op Quizlet verhalen over dat er minder mensen komen op Quizlet en dat Quizlet steeds een stukje leger word (die berichten werden vooral vorig jaar geplaatst) en ik hoorde toen dat we met z'n allen een plan moesten bedenken om Quizlet leuker en interessanter moeten maken. Ikzelf begrijp dat ook wel, daarom leek het mij leuk dat mensen wat meer vrijheid hadden om hun profiel aan te passen. Je kan nu wel zeggen ''dit is geen profielen site'' maar ikzelf vind het anders best wel saai, de gewone, standaard Quizlet layout. Natuurlijk is het aan jullie over om dat te beslissen maar het was een kleine suggestie (-:

    Ik, persoonlijk, geef liever niet de 'vrijheid' van html-codes. Mods mogen nu al genoeg mensen helpen die de site laten vastlopen of de lay-out kapot maken door html-codes of verkeerd ubb-codegebruik. Als Rutger ook nog eens html-codes en CSS-codes zou toestaan, gaan we nog meer moeten zoeken naar fouten die alles doen vastlopen en dergelijke. Ik ben daarbij ook geen IT-er of websitebouwer en zou me als mod dan ook veel liever bezig houden met modzaken dan mensen helpen met html en css waar ik zo goed als niets van af weet en me ook niet in wil verdiepen.

    Zelf de lay-out kiezen van Q zal volgens mij ook niet gaan want Rutger heeft alles zo ingesteld dat alle blokjes met dingetjes zouden passen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de homepage waar rechts de online lijst, blok met social media en viral staat. Als je dat zelf kan instellen, gaat dat volgens mij veel te belastend zijn voor Quizlet zelf.

    Edit: en in hoeverre zouden die codes en dergelijke dan compatibel zijn met de mobiele versie. Sommige codes die er goed uit zien op de desktoppage zien er nu al gek uit in de mobiele versie. Laat staan wanneer je zelf met blokken en dergelijke kan gaan schuiven. Wat gaat er dan wel niet fout gaan. Dat ging nu al fout. Daarom dat de homepage duidelijk ingekort is op de mobiele versie en bepaalde andere standaarddingen ook helemaal anders geïnstalleerd zijn moeten zijn omdat het anders niet werkte. =)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 16:35 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik, persoonlijk, geef liever niet de 'vrijheid' van html-codes. Mods mogen nu al genoeg mensen helpen die de site laten vastlopen of de lay-out kapot maken door html-codes of verkeerd ubb-codegebruik. Als Rutger ook nog eens html-codes en CSS-codes zou toestaan, gaan we nog meer moeten zoeken naar fouten die alles doen vastlopen en dergelijke. Ik ben daarbij ook geen IT-er of websitebouwer en zou me als mod dan ook veel liever bezig houden met modzaken dan mensen helpen met html en css waar ik zo goed als niets van af weet en me ook niet in wil verdiepen.

    Zelf de lay-out kiezen van Q zal volgens mij ook niet gaan want Rutger heeft alles zo ingesteld dat alle blokjes met dingetjes zouden passen. Ik denk dan bijvoorbeeld aan de homepage waar rechts de online lijst, blok met social media en viral staat. Als je dat zelf kan instellen, gaat dat volgens mij veel te belastend zijn voor Quizlet zelf.


    Dat begrijp ik absoluut. Maar ik bedoel ook niet de hele website en homepagina en al die dingen. Ik heb het over je eigen profiel. Zoals bij tumblr heb je een vakje waarbij je de layout kan veranderen van je eigen profiel en die dingen zorgen ervoor dat niks vastloopt, ookal heb je de code verkeerd ingevuld. Je moet ze natuurlijk niet zoveel vrijheid geven, maar alleen dat als mensen op hun profiel drukken dat ze een andere layout krijgen. Ik denk dat dit ook meer werk is voor de administrators (-:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    LupusBlackfyre schreef:
    (...)

    Dat begrijp ik absoluut. Maar ik bedoel ook niet de hele website en homepagina en al die dingen. Ik heb het over je eigen profiel. Zoals bij tumblr heb je een vakje waarbij je de layout kan veranderen van je eigen profiel en die dingen zorgen ervoor dat niks vastloopt, ookal heb je de code verkeerd ingevuld. Je moet ze natuurlijk niet zoveel vrijheid geven, maar alleen dat als mensen op hun profiel drukken dat ze een andere layout krijgen. Ik denk dat dit ook meer werk is voor de administrators (-:

    We hebben maar 1 echte admin en die verzuipt nu al in werk voor Q. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    We hebben maar 1 echte admin en die verzuipt nu al in werk voor Q. =P


    Begrijp ik.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    (Persoonlijk vind ik Q echt een gek mooie site.)


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ikzelf ben ook geen fan van HTM en CSS, zoals gezegd wordt het dan erg ingewikkeld en Q is daar echt niet voor gebouwd.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Dat is naar mijn mening helemaal niet nodig.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sorry, maar ik denk niet dat mensen spontaan wel op deze site komen omdat ze hun profiel kunnen veranderen.

    Ik vind het persoonlijk heel fijn dat alle profielen allemaal een beetje hetzelfde zijn. Ik zou er niet aan moeten denken om bij elk profiel een nieuwe lay-out tegen te komen want daar is deze site gewoon echt niet voor gemaakt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Bij deze heb je antwoord op je vraag en sluit ik het topic af. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury