• Ik heb dit nog nooit eerder gedaan, karakters vragen aan anderen ;p. Maar eens moet de eerste keer zijn en ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het te werk gaat. Vandaar dat je hier je karakters kunt dumpen en dan ga ik er een verhaal mee schrijven. Ik probeer zoveel mogelijk personages erin te betrekken, maar hoe eerder je bent, hoe eerder je erin komt (en hoogstwaarschijnlijk hoe groter je rol is). Hangt ook een beetje af van wat voor personages het zijn, haha, en wat de verhaallijn wordt. Je mag ook jezelf beschrijven, maar ik kan niet garanderen dat ik je ook werkelijk zo ga beschrijven als je bent ;).

    Probeer het lijstje zo uitgebreid mogelijk in te vullen, zodat ik echt een goed beeld van het karakter krijg! De setting zal waarschijnlijk iets met het studentenleven te maken hebben. Blijkt dat te ingewikkeld te zijn, dan wordt het een middelbare school, maar dan moet ik de leeftijd weer een beetje verlagen ;).

    In te vullen:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Eventuele bijnaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:
    Familieleden:
    (Kort) verleden:
    Levensveranderende gebeurtenissen:
    Uiterlijk (foto mag):


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Werken met personages van anderen is best leuk, heb ik ook een hele tijd terug gedaan. Ik zit in een erg creatieve flow, dus let's do it! Ik ben echt best benieuwt hoe het is om een story te lezen waarin een karakter zit wat ik bedacht heb xD

    Voornaam: Anna
    Achternaam: van Doornen
    Leeftijd: 23
    Karakter: Anna schiet voor haar eigen gevoel alle kanten op. Ze zit haar leven als een golf, ze is iemand die intens voelt. Zowel de hoogte punten als diepte punten. Dat vind ze dan ook mooi aan zichzelf. Ze wil alles ervaren, voelen, zien. Ze is echt een gevoelsmens en probeert zich daardoor te laten leiden. Een belangrijke waarde voor haar is het volgen van je hart. Het kost haar dan soms ook moeite om de juiste keuze te maken, vooral als mensen van haar verwachten dat ze voor verstandig moet gaan. Verwachtingen van anderen verstoren haar harmonie. In contact met anderen is Anna dan ook het soort wat het liefst in kleine groepen iets doen. Het studentenleven met het uitgaan en feesten is niet aan haar besteed. Hoewel ze het af en toe wel leuk kan vinden, besteed ze liever haar tijd met intiemere activiteiten. Of dat nou met een paar vrienden is of een kleinschalig feest.
    Hobby's: Anna vind veel leuk, al is ze niet iemand die erg in uitblinkt. Ze doet vanalles een beetje en kan niet al haar energie stoppen in het heel goed worden in één ding. Anna is over het algemeen meer geïnspireerd in creatieve dingen dan in sport. Vooral muziek maken vind ze erg leuk. Ze heeft zichzelf wat dingen op de gitaar en piano aangeleerd maar ze is niet goed genoeg om er echt iets mee te kunnen. Ze is ook erg geïnteresseerd in psychologie, daar kan ze zich echt in verliezen. Voor de rest rommelt ze wat aan, ze staat open voor dingen die op haar pad komen en is niet bang om iets nieuws te proberen. In de winter gaat ze naar de schaatsbaan. Het geeft haar een geweldig gevoel om te glijden over het ijs. Ze is niet de handigste en soms wat bang om te vallen. Doordat ze het steeds meer doet lukt het haar om een paar simpele figuren te schaatsen. De rest van het jaar blijft ze op conditie door hard te lopen, dit vind ze geen geweldige activiteit maar ze probeert het wel vol te houden (hoewel er soms een paar week tussen zit).
    Familieleden: Anna heeft een oudere broer, Paul. Ze hebben een goede band maar hij studeerd in een andere stad waardoor ze elkaar weinig zien. Hun ouders (Hannah en Robert) zijn nog bij elkaar. Ze wonen ook in dorpje aan zee.
    (Kort) verleden: Anna is opgegrooit aan zee. Als kind vond ze dat altijd verschrikkelijk (altijd wind tegen). Inmiddels vind ze het heerlijk om terug te keren en uit te waaien aan het strand. Anna is altijd intelligent geweest, maar liet zich toen ze jonger was altijd afleiden door leukere dingen. Het is haar wel altijd gelukt om mee te komen op school al had ze er meer uit kunnen halen. Ze heeft altijd zich fijn gevoeld in haar gezin (met de bijhorende ruzies natuurlijk).
    Levensveranderende gebeurtenissen: Anna heeft in haar leven maar één keer een relatie gehad. Dit was met Noël. Ze waren al heel lang vrienden en na een lang en intens proces van twijfel en verwarring zijn ze samen gekomen. Het was een hele fijne tijd en Anna dacht dat ze voor altijd bij hem zou blijven. Helaas sloeg het noodlot toe en is Noël omgekomen toen zijn auto werd aangereden door een dronken man. Ze heeft een heel zwaar rouwproces doorgemaakt maar het is haar gelukt om erboven op te komen. Dit alles is nu twee jaar terug, het doet soms nog steeds pijn maar ze heeft haar leven weer opgepakt en is redelijk de oude geworden. Een nieuwe relatie vind ze nog moeilijk, ze wil wel maar kan het niet. Ze vind het niet eerlijk met een nieuwe jongen te zijn terwijl ze Noël nog niet helemaal heeft losgelaten.
    Uiterlijk (foto mag): Julia heeft lang kastanjebruin haar met hier en daar een krul. Ze heeft het meestal los. Haar ogen zijn lichtbruin en haar huid redelijk licht. Ze is qua stijl neurtraal stoer te noemen. Ze draagt niet hele expressieve kleren, vaak gewoon korte shirtjes en spijkerbroeken. Om haar arm heeft ze een aantal gevlochten en kralen armbandjes, allemaal ooit gekregen.


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Elements schreef:
    Werken met personages van anderen is best leuk, heb ik ook een hele tijd terug gedaan. Ik zit in een erg creatieve flow, dus let's do it! Ik ben echt best benieuwt hoe het is om een story te lezen waarin een karakter zit wat ik bedacht heb xD

    Voornaam: Anna
    Achternaam: van Doornen
    Leeftijd: 23
    Karakter: Anna schiet voor haar eigen gevoel alle kanten op. Ze zit haar leven als een golf, ze is iemand die intens voelt. Zowel de hoogte punten als diepte punten. Dat vind ze dan ook mooi aan zichzelf. Ze wil alles ervaren, voelen, zien. Ze is echt een gevoelsmens en probeert zich daardoor te laten leiden. Een belangrijke waarde voor haar is het volgen van je hart. Het kost haar dan soms ook moeite om de juiste keuze te maken, vooral als mensen van haar verwachten dat ze voor verstandig moet gaan. Verwachtingen van anderen verstoren haar harmonie. In contact met anderen is Anna dan ook het soort wat het liefst in kleine groepen iets doen. Het studentenleven met het uitgaan en feesten is niet aan haar besteed. Hoewel ze het af en toe wel leuk kan vinden, besteed ze liever haar tijd met intiemere activiteiten. Of dat nou met een paar vrienden is of een kleinschalig feest.
    Hobby's: Anna vind veel leuk, al is ze niet iemand die erg in uitblinkt. Ze doet vanalles een beetje en kan niet al haar energie stoppen in het heel goed worden in één ding. Anna is over het algemeen meer geïnspireerd in creatieve dingen dan in sport. Vooral muziek maken vind ze erg leuk. Ze heeft zichzelf wat dingen op de gitaar en piano aangeleerd maar ze is niet goed genoeg om er echt iets mee te kunnen. Ze is ook erg geïnteresseerd in psychologie, daar kan ze zich echt in verliezen. Voor de rest rommelt ze wat aan, ze staat open voor dingen die op haar pad komen en is niet bang om iets nieuws te proberen. In de winter gaat ze naar de schaatsbaan. Het geeft haar een geweldig gevoel om te glijden over het ijs. Ze is niet de handigste en soms wat bang om te vallen. Doordat ze het steeds meer doet lukt het haar om een paar simpele figuren te schaatsen. De rest van het jaar blijft ze op conditie door hard te lopen, dit vind ze geen geweldige activiteit maar ze probeert het wel vol te houden (hoewel er soms een paar week tussen zit).
    Familieleden: Anna heeft een oudere broer, Paul. Ze hebben een goede band maar hij studeerd in een andere stad waardoor ze elkaar weinig zien. Hun ouders (Hannah en Robert) zijn nog bij elkaar. Ze wonen ook in dorpje aan zee.
    (Kort) verleden: Anna is opgegrooit aan zee. Als kind vond ze dat altijd verschrikkelijk (altijd wind tegen). Inmiddels vind ze het heerlijk om terug te keren en uit te waaien aan het strand. Anna is altijd intelligent geweest, maar liet zich toen ze jonger was altijd afleiden door leukere dingen. Het is haar wel altijd gelukt om mee te komen op school al had ze er meer uit kunnen halen. Ze heeft altijd zich fijn gevoeld in haar gezin (met de bijhorende ruzies natuurlijk).
    Levensveranderende gebeurtenissen: Anna heeft in haar leven maar één keer een relatie gehad. Dit was met Noël. Ze waren al heel lang vrienden en na een lang en intens proces van twijfel en verwarring zijn ze samen gekomen. Het was een hele fijne tijd en Anna dacht dat ze voor altijd bij hem zou blijven. Helaas sloeg het noodlot toe en is Noël omgekomen toen zijn auto werd aangereden door een dronken man. Ze heeft een heel zwaar rouwproces doorgemaakt maar het is haar gelukt om erboven op te komen. Dit alles is nu twee jaar terug, het doet soms nog steeds pijn maar ze heeft haar leven weer opgepakt en is redelijk de oude geworden. Een nieuwe relatie vind ze nog moeilijk, ze wil wel maar kan het niet. Ze vind het niet eerlijk met een nieuwe jongen te zijn terwijl ze Noël nog niet helemaal heeft losgelaten.
    Uiterlijk (foto mag): Julia heeft lang kastanjebruin haar met hier en daar een krul. Ze heeft het meestal los. Haar ogen zijn lichtbruin en haar huid redelijk licht. Ze is qua stijl neurtraal stoer te noemen. Ze draagt niet hele expressieve kleren, vaak gewoon korte shirtjes en spijkerbroeken. Om haar arm heeft ze een aantal gevlochten en kralen armbandjes, allemaal ooit gekregen.


    Aaah awesome! Bedankt ook dat je het zo uitgebreid hebt gedaan, ik vind haar een leuk karakter :3


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Graag gedaan:p als je nog vragen over haar hebt mag je die best stellen;) goodluck! Ik kijk naar je story uit


"Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

Niemand anders? ;)


If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

Voornaam: Noah
Achternaam: Lucens
Leeftijd: 17, 13-04-1999.
Karakter: Noah is een erg stil persoon. Hij is meer een denker dan een doener en vind het soms moeilijk om te communiceren. Soms lijkt het net alsof hij in een dipje zit terwijl hij zich gewoon goed voelt. Hij is erg kinderlijk en vind veel dingen erg interessant. Toch heeft hij een ontzettend hoog IQ. Hij luistert graag naar verhalen en onderzoekt ook graag dingen. Als hij bijvoorbeeld een speelgoed treintje ziet wilt hij gelijk weten hoe het werkt en hoe het in elkaar zit. Ook speelt hij nog met speelgoed, maar meestal niet op de manier hoe ze bedoelt zijn.

Noah is een erg gesloten persoon, maar wel vriendelijk en ook beleeft. Noah heeft een erg grote fantasie en speelt ook soms fantasie spelletjes. Hij kan niet goed tegen veranderingen en heeft elke dag dezelfde routine. Zijn grootste hobbie is boeken lezen. Het liefst leest hij fantasy boeken. Zelf schrijft hij ook boeken en gedichten maar hij durft het aan niemand te laten zien. Noah is ook erg verlegen en zegt ook weinig. Toch wilt hij graag aandacht en liefde van anderen. Noah heeft een groeiprobleem en blijft maar 1.50.
Hobby's: Boeken lezen, spelen met speelgoed, verhalen schrijven, fotografie.
Familieleden: Willem Lucens en Sarah Lucens zijn zijn adoptie ouders. Willem is een mollige man van 1.78 m. Hij is kaal en heeft een snor. Willem is altijd heel erg vrolijk en erg sociaal. Sarah is een slanke vrouw van 1.65 m. Sarah heeft veel aandacht voor Noah.
(Kort) verleden: Noah heeft nooit zijn ouders gekend. Toen zijn moeder zwanger van hem was wilde ze eerst abortie doen, maar heeft later hem ter adoptie gesteld. Hij is geadopteerd door Willem Lucens en Sarah Lucens. Hij heeft op therapie gezeten vanwege zijn te grote fantasie.
Uiterlijk (foto mag): Noah heeft nog een baby-face en halflang wild haar. Hij is 1.50 m en is erg slank. Hij heeft grijze ogen en zwart haar. Hij draagt altijd een oversized t-shirt en een zwarte joggingbroek. Thuis loopt hij altijd op blote voeten maar buiten draagt hij zwarte nikes. Hij is erg slordig gekleed.

[ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 11:54 ]

Ik ga me hier eens aanzetten. Rollen maken, is wel iets wat ik graag doe :Y) Ik weet wel niet hoeveel tijd ik ga nodig hebben. Ik ga niet mezelf beschrijven tho, dat zou ik vreemd vinden ehehe. Eerst een faceclaim zoeken *O*

[ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 11:29 ]


Sidera nostra contrahent solem lunamque


Ginoza 'Gino' Trevor Ironside
"I'm like air, everywhere."



Naam:
Ginoza — ZJIEnooza—Japans—Wild
Trevor — TREver—Welsh — Nederzetting
Ironside — IonSAId — Engels — Weerstand

Ginoza is duidelijk niet de persoon die zijn volledige naam leuk vindt, dus stelt hij zich altijd voor als Gino, iedereen die hem kent noemt hem ook zo, op zijn ouders na dan, die hem er altijd op wijzen dat hij Ginoza heet, niet Gino zoals hij eigenlijk zou willen. Die opmerkingen laten hem meestal ook gewoon koud, het kan hem dan ook weinig schelen dat hij eigenlijk niet zo heet.
Leerkrachten durven hem nogal eens beschrijven als een duiveltje in een doosje, omdat hij graag de clown uithangt in de klas.

Leeftijd:
17, 13 februari.
Waterman

Karakter:
Vriendelijk en humanitair
Gino is een ontzettend sociaal persoon en hij heeft soms zelfs nood aan menselijk contact. Hij praat dus graag in het rond, met iedereen en liefts ook veel. Hij is zo die ene persoon die ze altijd apart moeten zetten omdat hij te veel praat. Hij heeft ook tegen weinig mensen iets, dus hij zal dan ook met iedereen een praatje maken, en hij is alles behalve mensenschuw. Hij is ook altijd de man met de meeste roddels, en hij kan het natuurlijk niet laten om ze aan iedereen te vertellen. Hij is zo dat type met veel vrienden en dat iedereen ook kent.
Eerlijk en trouw
Hij is eerlijk in twee aspecten van het woord. Hij zal nooit liegen, maar hij zegt dan ook wat hij denkt en ondanks zijn vriendelijkheid, kan het hem weinig schelen of het kwetst of niet. Het is voor hem de waarheid en die zal hij niet verborgen houden om vriendelijk te lijken. Want façade is voor hem een manier van liegen.

Origineel en vindingrijk
Onafhankelijk en intellectueel
Eigenzinnig en weerbarstig
Dwars en onvoorspelbaar
Kil en te onthecht
Hobby's:
Text
Familie en geschiedenis:
text
Levensveranderende gebeurtenissen:
text
Uiterlijk:
text
FC: Cody Christian
Extra:
Text

Al een klein begin, ik werk er na het eten verder aan^^

[ bericht aangepast op 31 maart 2016 - 18:09 ]


Sidera nostra contrahent solem lunamque

Voornaam: Caitlin
Achternaam: de Jong
Eventuele bijnaam: Keet
Leeftijd: 15
Karakter: Lief, gevoelig en verlegen
Hobby's: Zingen, dansen en acteren
Familieleden: Vader, moeder 1 zus 20 jaar
(Kort) verleden: Op de basisschool werd ze gepest maar nu ze op de middelbare school zit heeft ze iets meer zelfvertrouwen.
Levensveranderende gebeurtenissen: Caitlin had een jaar geleden een relatie gehad voor een half jaar maar hij gebruikte haar dus nu is het uit en heeft ze geen interesse meer in jongens.
Uiterlijk (foto mag): https://www.google.nl/search?site=imghp&tbm=isch&source=hp&ei=_kwOV8rLCsfwO5vJroAG&q=RPG+Modellen+Meisjes+15+jaar&oq=RPG+Modellen+Meisjes+15+jaar&gs_l=mobile-gws-hp.3...2323.13190.0.13615.33.25.4.4.4.0.272.3049.2j19j1.22.0....0...1c.1.64.mobile-gws-hp..3.21.2062.0.eirdOIbgAww


Just Smile, Peace & Love

Leeuk, dankje! (:


If you want the rainbow, you gotta put up with the rain