• The creepy Ajin appeared.



    Omdat iedereen Ursa zo leuk vond, dacht ik nog eens een topic te maken met mijn usernamewisseling in. En voor deze twee weken (I have new ones lined up yes :')) Zal het Ajin zijn, naar de gelijknamige anime. Ajin zijn half-mensen die altijd weer tot leven komen als ze sterven, vermoord worden, etc. En ik hou gewoon van de show, so:

    URSA > AJIN

    Maar niet getreurd, misschien neem ik Ursa ooit nog wel eens, aangezien ik hem zo leuk vond ^^
    Hebben jullie al een username opnieuw gebruikt? zo ja, welke?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Weet je, ik dacht er vorige maand ook aan om die username te nemen :') Ik vind hem iig heel leuk^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ah, ik vond Ursa zo leuk! Maar ik ben ook fan van Ajin, dus ik ben in tweestrijd. :x


    What would Emma do?

    Romi schreef:
    Weet je, ik dacht er vorige maand ook aan om die username te nemen :') Ik vind hem iig heel leuk^^

    Haha ik heb de rest aan de kant geschoven om deze te nemen oops. Fenks tho ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Boettgeri schreef:
    Ah, ik vond Ursa zo leuk! Maar ik ben ook fan van Ajin, dus ik ben in tweestrijd. :x

    Je kent het door mij :Y) *proud*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ooh, die van mij zijn er echt een boel (en ik zit op mijn mobiel), dus ik ga het niet zeggen.
    Maar ik vind de nieuwe username echt leuk!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind deze echt een fantastische bijklank hebben, haha! Ik vind 'm leuk. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried