Ik ben volgens mij als enige nog actief op twitter. Nu zat ik ongeveer een jaar geleden een beetje rond te kijken op andere hun account en kwam ik het twitter account van een hele goede vriendin tegen. Ik dacht dat ze niet meer actief was maar ze had mij dus geblokkeerd. Ik heb toen netjes aan haar gevraagd waarom en ze zei dat ze niet wist hoe het kwam wat ik eigenlijk niet geloofde en dat ze toch niet meer actief was op twitter. Dat laatste was sowieso niet waar want ik had mezelf uitgelogd en zo kon ik wel gewoon op haar account kijken en ze was echt nog super actief.
Net zag ik haar naam opeens voorbij komen bij een meisje dat bij mij op het middelbare had gezeten. Ik wist niet eens dat die twee elkaar kende want ik ken die vriendin via internet en ze woont een uur hier vandaag. Maar goed, ik ging dus weer naar account en ik ben nog steeds geblokkeerd. Nu heb ik mezelf weer uitgelogd en ze is nog steeds actief. Ze tagt al haar andere vriendinnen en plaatst leuke foto's van met hun, terwijl zij tegen mij had gezegd dat ze hun eigenlijk nooit meer sprak. Over mij staat er niks, geen foto of een berichtje dat ze met mij is geweest. Nee, alleen maar wat ze met andere doet.
Ik wil niet als een of andere stalker over komen maar toch vind ik het een beetje kwetsend. Alsof ik niet leuk genoeg ben om dingen over te delen.
"Ignite, my love. Ignite."