• Mezelf overschatten, doe ik wel vaker namelijk.
    Ik had namelijk verzonnen om een heerlijk avondje te wijden aan lekker veel woordjes typen. Ik dacht: dit kan het beste met die app die Inge had geïntroduceerd: Writer's Block. Geweldige app, maar niet als je veeeeeeel te veel woorden als minimum instelt (*ahum*2500*ahum*). Ik kan het vast, maar niet in één avond na de hele dag luieren. Dus ik heb het nu een beetje opgegeven en ben via mijn mobiel gaan SOG'en (bedenk Schrijf ipv Studie). En ik heb al zo'n 500 woorden (?) extra geschreven door "ik moet hiermee stoppen" achter elkaar te typen.

    Dus, wat houdt jullie bezig op deze tweede paasdag avond?

    Updateje: ik ben inmiddels vrij en heb uiteindelijk onzin getypt. Het resultaat was 904 nuttige woorden en de rest allemaal nutteloos :Y)

    [ bericht aangepast op 28 maart 2016 - 21:29 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahahaha, oh dit topic maakt me aan het lachen. En schrijfontwijkendgedrag, hmhm. Kun je niet 'ik moet hiermee stoppen' kopieren en plakken om de app te kunenn sluiten? Haha, sorry, ik vind dit echt grappig :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Stevenson schreef:
    Hahahaha, oh dit topic maakt me aan het lachen. En schrijfontwijkendgedrag, hmhm. Kun je niet 'ik moet hiermee stoppen' kopieren en plakken om de app te kunenn sluiten? Haha, sorry, ik vind dit echt grappig :')

    Zo slim was ik gelukkig nog wel, maar helaas. Ben nu trouwens overgestapt op nonens woorden (zoals gsd en klj). Moet nog ongeveer 300 woorden denk ik...


    Deep inside, I've never felt alive

    Yaas, I'm free! Oké, nu ga ik even checken hoever ik werkelijkheid ben gekomen x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik wil je niet uitlachen, maar dit is echt wel een beetje een fail. Een beetje maar :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Hahahahaha wauw Sofie. Come on, 2500 staan zo op papier. Gewoon doorschrijven en later pas editten c;

    Ik heb zojuist een vraag gemaakt voor het oefententamen. De docent is te lui er zelf eentje te maken en daarom laat hij ze door ons maken onder het mom dat als je de opdracht niet doet, je niet voldoet aan de minimale cursus inspanning. Smart bitch :')
    Verder ben ik nu begonnen aan mijn reflectie op de literatuur voor een ander vak en heb ik de rest van de dag en daarmee het begin van de avond besteed aan het maken van een tijdlijn/samenvatting van de filmgeschiedenis van Amerika en Europa voor mijn tentamen donderdag waar ik morgen vrolijk mee verder ga. En straks ga ik slapen, want om 05:30 gaat mijn wekker morgen, helaas. Dus tja... studeren studeren en nog eens studeren. Ik zou liever met zo'n schrijfapp zitten :p


    Happy Birthday my Potter!

    Ik ben blij dat ik een aantal mensen weer een glimlach op hun gezichten heb kunnen bezorgen. Het was 904 dus ik ben nog best trots op mezelf. Ik had de rest van de maand nog maar 650 woorden geschreven en ik moet qua schrijven nooit ineens te veel schrijven. Dat kan ik op de één of andere manier niet, ik weet niet waarom. Dus jullie mogen me best uitlachen hoor x'D

    @Anna: zoals ik al zei: ik kan niet "ineens" 2500 woorden uit mijn mauw schudden als ik de voorgaande maanden maar moeiteloos woorden op papier heb kunnen krijgen. Dat heet of NaNoWriMo en veel te veel inspiratie hebben of ik ben al getraind doordat ik elke avond wel minsten 1000 woorden heb geschreven. :3
    OHOHOH, dat soort leraren ken ik ook. Had ik voor mijn eerste vak van dit jaar ook. Ben ook maar naar één van die colleges geweest :Y) Heb overigens ook de allersimpelste vragen bedacht, omdat het kan :Y)
    Oei, dat klinkt niet zo geweldig. Ik had al gelezen dat je wel meer tijd zou hebben voor NNWM vrijdag as? Ik hoop het iig voor je, want ik had (toen ik nog studeerde) ook af en toe van die momenten ("alsjeblieft hoofd laat me niet leren en wel schrijven"). Succes in ieder geval! You can do it! *O*
    Overigens, ik voel je met het vroeg opstaan. 4.30 gaat mijn wekker want ik moet om 6.15 de bus hebben om vervolgens om 7.00 te beginnen met werken. "Gelukkig" dat ik naar de dokter moet en daardoor maar tot 11.00 hoef te werken :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Haha, gewoon je computer uitschakelen. Ik heb het ook al eens gehad. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha de volgende beter 1000 instellen of miss maar 500?

    Hahahahhahaah sorry, ik mag niet lachen, maar ik vind het echt heel grappig :'D
    Heb het ook eens gehad ja XD
    Uuiteindelijk heb ik wél geschreven, dus wat dat betreft... Het was de enige manier om eruit te komen XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Histoire schreef:
    Haha, gewoon je computer uitschakelen. Ik heb het ook al eens gehad. (;

    Blijft je document dan nog bestaan? Ik was bang dat ik 'm kwijt zou raken. Verder schijnt dat heel slecht voor mijn laptop te zijn en hij moet nog wel even mee, dus doe ik dat liever niet :Y)

    Krull schreef:
    Haha de volgende beter 1000 instellen of miss maar 500?

    Duizend kan ik nog wel aan, dus dat wordt voor morgen mij doel :Y)

    ProngsPotter schreef:
    Hahahahhahaah sorry, ik mag niet lachen, maar ik vind het echt heel grappig :'D
    Heb het ook eens gehad ja XD
    Uuiteindelijk heb ik wél geschreven, dus wat dat betreft... Het was de enige manier om eruit te komen XD

    Het is ook grappig, ik kan er zelf ook wel om lachen hoor. ^^
    Mja, ik had daar dus echt geen zin meer in. En ik had al zoveel moeite gestopt om onzin/"ik moet hiermee stoppen" te schrijven, dat ik dacht: Als ik dit weggooi is dit zonde van mijn tijd...


    Deep inside, I've never felt alive

    Plat. :W

    Ik heb met mezelf afgesproken dat ding nooit op meer dan 500 woorden of 45 minuten te zetten, want ik vertrouw mezelf niet echt en ik ben bang dat ik anders een keer mijn laptop in frustratie iets te hard dichtklap. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wolstenholme schreef:
    (...)
    Het is ook grappig, ik kan er zelf ook wel om lachen hoor. ^^
    Mja, ik had daar dus echt geen zin meer in. En ik had al zoveel moeite gestopt om onzin/"ik moet hiermee stoppen" te schrijven, dat ik dacht: Als ik dit weggooi is dit zonde van mijn tijd...

    Hahahahah
    Ik heb een keer een cijfer teveel bij het tijdslimiet ingesteld. Gosh, dat was echt heeeeel frustrerend XD


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)
    Hahahahah
    Ik heb een keer een cijfer teveel bij het tijdslimiet ingesteld. Gosh, dat was echt heeeeel frustrerend XD

    Oh dear, now I do feel sorry for you. Hoe lang was het?

    @Jip: jij bent verstandig. Wil jij vaker voor mij beslissingen maken? Ik denk dat ik je wel vaker kan gebruiken :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Hahaha, oh jee, Sofie. Ik ben iedere keer dat ik dat ding gebruik weer bang dat ik een keer zo'n fout zal maken en dan aan die overmoed van een kort moment vast zit. 2500 woorden typen gaat nog, want dat heb je inderdaad snel vol met onzin, maar als je 900 wilt typen en per ongeluk een nul te veel erachter plakt, ben je wel even bezig. Of, nog erger - je typt een woordenaantal in het vakje voor minuten, en dan mag je 41 uur gaan wachten tot je laptop weer beschikbaar is. Nachtmerriemateriaal. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wilde de app ook gaan gebruiken maar dit alles lezen schrikt mij echt af.


    "Ignite, my love. Ignite."