• Kiara heeft een gedragstoornis: ze kan zich niet goed concentreren en kan ineens van stemming wisselen. Voor haarzelf en de mensen om haar heen is dat heel vermoeiend en vervelend, daarom zijn ze haar liever kwijt dan rijk. Toch heeft ze één vriendin waarmee ze alles kan delen en wie ze ook echt vertrouwd: Linn. Samen zijn ze onbreekbaar en kunnen de hele wereld aan, zelf met Kiara haar stoornis.
    Maar ineens wordt hun vriendschap ruw verbroken. Kiara haar lichaam wordt in het bos gevonden, dood. Hoe ze gestorven is, is een raadsel. Linn is er kapot van, gebroken. Ze belandt in de put, en denk er zelfs over om haar achterna te gaan. Maar op de dag van Kiara's begravenis stuit ze op een spoor. Is dat de verklaring voor de dood van haar beste vriendin?


    Wat vind je?


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    DOEN !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Heftuuug! DOEEN


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!DOEN!
    x3 lijkt me duidelijk

    TE GEK :D

    Doen doen doen :D

    Alleen kan ik niet beloven dat ik hem ga volgen, want ik heb het nogal druk ><

    Ik snap hem neit x)
    Het verhaal he :D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ik zeg DOEN!!!

    TE GEK :D

    Doen doen doen :D

    Alleen kan ik niet beloven dat ik hem ga volgen, want ik heb het nogal druk ><


    Geeft niet, ik laat wel gewoon weten als het eerste deel er is, en dan zie je maar of je hem maakt! ;)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    IK SNAP HEM NIET =D


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik snap hem neit x)
    Het verhaal he :D


    Neeij, hij is ook een beetje vaag moet ik toegeven! xD
    Maar dan moet je het verhaal maar maken he! :P


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Doen!!!


    Life is hard and then we die

    Schrijven, jij! ^^ [/zegmewannneereerstedeelonline staat]


    Sing the song of the stars for me.

    Schrijven, jij! ^^ [/zegmewannneereerstedeelonline staat]

    Me to please ^^


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.